nieuwe BMW Navigator Street

Garmin, TomTom of toch maar een routerol

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
BMWRobert
Type: R1200RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Zuid Holland

nieuwe BMW Navigator Street

Ongelezen bericht door BMWRobert »

Zoals jullie inmiddels wel hebben gelezen is er sinds kort een nieuwe navigatie beschikbaar, de navigator street. Een eenvoudigere, kleiner scherm en goedkopere variant. Ik heb interesse in dat apparaat en zal dat met een bijbehorende montagebeugel op een R1200RT gaan monteren. Ik verwacht met zo'n steun net onder het windscherm en boven de tellers.

Mijn voornaamste vraag is echter: heeft iemand dit apparaat al uit de doos gezien en in zijn handen gehad. Op huidige foto's is namelijk slecht de aansluitkabel te zien. Ik denk dat deze wel vast aan de houder zit, maar wat zit er aan de andere kant van de kabel? Zit daar een stekker die je zo op de accessoire aansluiting (die bekende bij het balhoofd) kunt inpluggen zodat het in 1 keer werkt. Hoe lang is die kabel ongeveer?

Of zijn het losse draadeindjes die je dan weer moet gaan solderen aan het bekende gele reparatiekabeltje. Dit laatste zou ik bij voorkeur niet willen gebruiken. Wie kan er wat meer info over geven. Ik had nog geen gelegenheid om bij de dealer langs te gaan.
wobbert
Bijz: Van Harten special
Woonplaats of omgeving: Almere

Re: nieuwe BMW Navigator Street

Ongelezen bericht door wobbert »

Zie http://www.bmw-motorrad.nl/nl/nl/index. ... rview.html

'Mount cradle

Met waterdichte stekkerverbinding (12 V) voor aansluiting op het accessoires-stopcontact van de motorfiets'

Zie ook viewtopic.php?f=107&t=11366&p=123001&hi ... et#p123001
BMWRobert

dank je wobbert, ik zal eens naar die link kijken. Wel vreemd dat ik die niet tegen ben gekomen tijdens mijn zoekfunctie.

Blijft voor mij alleen onduidelijk: accessoire stopcontact is toch het stopcontactje met het klepje in de kuip naast de tank onder de radiobediening? Als ik het daar op moet aansluiten is nu juist niet mijn bedoeling.
wobbert
Bijz: Van Harten special
Woonplaats of omgeving: Almere

Ongelezen bericht door wobbert »

BMWRobert schreef:dank je wobbert, ik zal eens naar die link kijken. Wel vreemd dat ik die niet tegen ben gekomen tijdens mijn zoekfunctie.

Blijft voor mij alleen onduidelijk: accessoire stopcontact is toch het stopcontactje met het klepje in de kuip naast de tank onder de radiobediening? Als ik het daar op moet aansluiten is nu juist niet mijn bedoeling.
Nee, die is het niet. De accessoire stekker zit voor in je kuip. Daar zitten 2 losse stekkers. Check maar.
PaPinkelman
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW F800GT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Helmond

Ongelezen bericht door PaPinkelman »

BMWRobert schreef:Als ik het daar op moet aansluiten is nu juist niet mijn bedoeling.
Als je nu aangeeft wat wél je bedoeling is, dan kunnen we proberen je te helpen....
Groeten,
Frank

BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
BMWRobert

dank voor de antwoorden, is duidelijk. Gr. Robert

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: GPS en navigatie”