![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)

Moderator: RT_Patrick
Iedereen mag zijn mening geven, zo ook ik veronderstel ik. En ik was niet tevreden over de aanpassingen die Tiger Leathers gedaan hebben aan mijn zadel van mijn voormalige nc700. Normaal gezien werken ze een proefversie af ter plaatse en moet je later terugkomen (of opsturen) om te laten bekleden. Ik had gevraagd of dit op afspraak dezelfde dag nog kon, en ze gingen hiermee akkoord (stond zwart op wit op mail) ter plaatse bleek dit niet te kunnen. Na het laten zien van de mail, draaiden ze wat rond de pot maar wilden niet bekleden.Ton1959 schreef: Zelf ben ik te spreken over de aanpassingen die Tiger Leathers deed aan mijn zadel
Beemer-Tycoons schreef:De beide zadels sluiten nu ook veel mooier op elkaar aan en ook de aansluiting op de tank is prachtig
Volledig mee eens! Ik heb destijds na 3 maanden het originele K1600 zadel op de vliering gesmeten en rijd nu alweer dik een jaar naar volle tevredenheid op een Corbin-bankstel. Kost een paar knaken, maar rug en kont zijn me zeer dankbaar!theridingman schreef:...Voor dat geld dat die motor kost zou bmw toch beter werk mogen leveren, ik ben niet alleen met dit probleem....
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!