Waar wordt ik vrolijk van? Nou van dit soort filmpjes! Iemand kan zijn droom uit laten komen, heerlijk!

Waar wordt jij vrolijk van?

[media]rnGWtzZDraY&x-yt-ts=1421914688[/media]
Moderator: RT_Patrick
je hoeft toch niet de kortste weg naar werk te nemen. :lol:japachap schreef:Hoi Baird/Bert,
Jammer dat je nog steeds geen werk heb- maar toch een mooie filmpje!
Ik begin februari met een bedrijf dat maakt medisch apparatuur voor de voorberijding van huidtransplantaties- en het is uiteindelijk direct dienst met de bedrijf, geen uitzendbureau meer. Daar wordt ik behoorlijk blij van!!!
Als klein minpunt, de bedrijf is op fiets-afstand, dus ik zal mijn RT minder gaan rijden...
Ik snap niet dat BMW motoren nog steeds geassocieerd wordt met "mannen van respectabele leeftijd motor" :lol:blackers schreef:Dat mijn zoon een mooie gebruikte Honda CBF 600 heeft gekocht - 'een BMW vind ik nu nog een beetje een ouwe-lullen motor, maar als jij stopt wil ik de 1200RT wel hebben' - en dat we straks in het komende seizoen lekkere tochten gaan rijden.
Denk wel dat ik de gemiddelde een piep klein beetje omlaag brengWaltzingMatilda schreef:leeftijdpolletje? :mrgreen:
Voorpret is zo belangrijkTon1959 schreef:Ik word vrolijk omdat het wat langer licht blijft elke dag en omdat we dichter bij de vakanties komen. En tevens omdat we weer lekker naar Engeland gaan voor onze zomervakantie. En als ik dan weer lekker bezig kan zijn aan de motor buiten om de beurt weer uit te voeren krijg ik nog meer plezier. Misschien nog een weekendje Moezel met de motor tussen de vakanties door. Heerlijk ik geniet er nu al van.
Mooi! Wanneer gaan we? :lol:HansD schreef:..................
Ik word blij van nieuwe motorplannen maken voor dit jaar. Ik wil dit jaar nog meer op de motor weg dan vorig jaar.
Leerpunt van 2014: Ardennen en Eifel zijn veel dichterbij dan je denkt!
+ 1Baird schreef:Mooi! Wanneer gaan we? :lol:HansD schreef:..................
Ik word blij van nieuwe motorplannen maken voor dit jaar. Ik wil dit jaar nog meer op de motor weg dan vorig jaar.
Even checken met het thuisfront....beckysmile schreef:Ik geef wel de aftrap.
7 maart 2015 de eerste toerrit van het jaar naar de Ardennen of de Eifel.
Ik zal 'm ook even bij de gezamenlijke initiatieven zetten.
Kan iedereen die dat wil live zijn of haar aankopen van de motorbeurs laten zien![]()
Groet, Aad
7 maart maar eens beginnen? Ik ga de thuisagenda checken.Baird schreef:Mooi! Wanneer gaan we? :lol:HansD schreef:..................
6 maart begint mijn weekje Texel. Als de vooruitzichten goed zijn ga ik op de motor. Goed je bent in één dag het hele eiland overgecrosst, maar het is wel een leuk begin van het seizoenHansD schreef:7 maart maar eens beginnen? Ik ga de thuisagenda checken.Baird schreef:Mooi! Wanneer gaan we? :lol:HansD schreef:..................
Voorkeur is om vrijdagavond al naar Heerlen e.o. te rijden en daar een hotelletje te pakken. Idee?
Helaas kan ik dat weekend niet, andere hobby's gepland: Bier en ouwe muziek met ouwe mannen, ook héél leukHansD schreef:7 maart maar eens beginnen? Ik ga de thuisagenda checken.Baird schreef:Mooi! Wanneer gaan we? :lol:HansD schreef:..................
Voorkeur is om vrijdagavond al naar Heerlen e.o. te rijden en daar een hotelletje te pakken. Idee?
En eentje met een beetje motorgeluid graag, voor die extra beleving natuurlijk.beckysmile schreef:Bert,
veel succes in je nieuwe baan.
Als de R1200RE mocht uitkomen, ben ik ook geïnteresseerd, als de actieradius boven de 500 km komt, en het gewicht onder de 275 blijft.
Groet, Aad
Onderstaand lijkt mij in dubbel opzicht wel van toepassingBaird schreef:Als 'Managing Director' van dit draadje heb ik ook weer iets waar ik vrolijk van wordt: Ik heb werk gezocht en weer gevonden in de Duurzaamheid: het opladen van elektrische auto's met zonnepanelen in een professionele opzet voor de zakelijke markt, Rijden op de Zon. Per 1 April (géén grap) is de ww-periode weer voorbij. Het worden veel kilometers op de motor en als de elektrische R1200 RElectric op de markt komt wordt het nog leuk ook.
![]()
![]()
"Hear, hear"blackers schreef:Onderstaand lijkt mij in dubbel opzicht wel van toepassingBaird schreef:Als 'Managing Director' van dit draadje heb ik ook weer iets waar ik vrolijk van wordt: Ik heb werk gezocht en weer gevonden in de Duurzaamheid: het opladen van elektrische auto's met zonnepanelen in een professionele opzet voor de zakelijke markt, Rijden op de Zon. Per 1 April (géén grap) is de ww-periode weer voorbij. Het worden veel kilometers op de motor en als de elektrische R1200 RElectric op de markt komt wordt het nog leuk ook.
![]()
![]()
als ie boven aan de hemel staat is 't net of alles beter gaat
alles ziet er anders uit als de zon schijnt
iedereen komt uit z'n winterslaap door die mooie rooie koperen knaap
alles ziet er anders uit als de zon schijnt
niemand is zich meer van kwaad bewust, alle narigheid wordt uitgeblust
o wat is het leven fijn als de zon schijnt
en de allergrootste pessimist wordt een veelgevraagde humorist
o wat is het leven fijn als de zon schijnt
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!