Vervangende Lampjes Givi E52 Maxia

Xenon, LED, mistlampen, storingen en aanpassingen.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
japachap
Type: R1150RT
Bijz: LEDs en reflectors, Fans en Farkles
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Enschede

Vervangende Lampjes Givi E52 Maxia

Ongelezen bericht door japachap »

Hoi,

Heb een Givi E52 Maxia topkoffer met de twee ingebouwed printplaten met 6 (led?-) lampjes per plaat als extra remlichten. Zeer opvallend _004

Echter merk ik dat twee van de lampjes zijn uitgevallen (werkt niet). Weet iemand wat/waar ik vervangende lampjes kunnen vinden- of heeft iemand een mooie zelf-gemaakt LED- oplossing>

BVD

James
(excuuses als mijn taalgebruik niet altijd goed is- Nederlands is mijn tweede taal, maar ik verbeter het snel!)

Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
beckysmile

Re: Vervangende Lampjes Givi E52 Maxia

Ongelezen bericht door beckysmile »

James,

als er leds op de print zijn gezet, moet je die bij elke electronica-winkel kunnen kopen, en met wat soldeerwerk ben je dan zo klaar.
Het is wel verstandig om dan meteen een spanningsverlager ervoor te zetten, kunnen ze je ook aan helpen.
De ervaring heeft me geleerd dat leds bij 10 volt nauwelijks minder licht geven dan bij 12 volt, maar wel veel langer meegaan, omdat de temperatuur wat lager blijft.

Groet, Aad
japachap
Type: R1150RT
Bijz: LEDs en reflectors, Fans en Farkles
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Enschede

Re: Vervangende Lampjes Givi E52 Maxia

Ongelezen bericht door japachap »

Nadat Ik de vraag aan GIVI had gesteld, kreeg ik de heel aangenaam antwoord van hun klantenservice "Ik stuur je een reparatie kit".
Geweldig!
Dat, plus een simplele vraag over waar ik een vervangende sleutel kunt laten maken- de levert ook twee blank sleutels van klantenservice op... _004

Binnen 5 dagen ligt een pakje in de brievenbus.
De reparatie kit was in feit een compleet printplaat- maar dan nu met LEDS ipv de gloeilampen van 11 jaren geleden!
Mijn direct vraag aan GIVI was daarna- heb ik dan toch een tweede nodig omdat de LEDs geven een ander lichtbundel dan de andere oude printplaat-ook met een kapotte lamp erop.
Was heel netjes beantwoord- geen probleem, wij sturen je ook een tweede!

Echte geweldig klantenservice van GIVI! Big RT Smile Een warme douche voor hun straks...

Niet zo voor de lokaal Motoport, waarvan ik wacht nu bijna drie weken voor de twee rode reflector elementen van de E52 ( en een binnenvoering voor mijn C3 helm). Volgende keer koop ik gewoon online bij een bedrijf met voorrad. Ik had ook de verzendskosten kunnen betaalen- maar smoesjes over de leveringsmoeijijkheden met Schuberth en GIVI spreken mij niks aan. Heb nooit iets anders dan goede evaringen met beide bedrijven beide op professionele en op prive klant wijze.

Ik ieder geval- als de reflectors binnen zijn, is mijn lampjes probleem opgelost!
(excuuses als mijn taalgebruik niet altijd goed is- Nederlands is mijn tweede taal, maar ik verbeter het snel!)

Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Verlichting & Elektronica”