Nadat Ik de vraag aan GIVI had gesteld, kreeg ik de heel aangenaam antwoord van hun klantenservice "Ik stuur je een reparatie kit".
Geweldig!
Dat, plus een simplele vraag over waar ik een vervangende sleutel kunt laten maken- de levert ook twee blank sleutels van klantenservice op...
Binnen 5 dagen ligt een pakje in de brievenbus.
De reparatie kit was in feit een compleet printplaat- maar dan nu met LEDS ipv de gloeilampen van 11 jaren geleden!
Mijn direct vraag aan GIVI was daarna- heb ik dan toch een tweede nodig omdat de LEDs geven een ander lichtbundel dan de andere oude printplaat-ook met een kapotte lamp erop.
Was heel netjes beantwoord- geen probleem, wij sturen je ook een tweede!
Echte geweldig klantenservice van GIVI!

Een warme douche voor hun straks...
Niet zo voor de lokaal Motoport, waarvan ik wacht nu bijna drie weken voor de twee rode reflector elementen van de E52 ( en een binnenvoering voor mijn C3 helm). Volgende keer koop ik gewoon online bij een bedrijf met voorrad. Ik had ook de verzendskosten kunnen betaalen- maar smoesjes over de leveringsmoeijijkheden met Schuberth en GIVI spreken mij niks aan. Heb nooit iets anders dan goede evaringen met beide bedrijven beide op professionele en op prive klant wijze.
Ik ieder geval- als de reflectors binnen zijn, is mijn lampjes probleem opgelost!
(excuuses als mijn taalgebruik niet altijd goed is- Nederlands is mijn tweede taal, maar ik verbeter het snel!)
Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003