kuipdeel verwijderen

Alles over windbescherming en aerodynamica.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Dijkstra

kuipdeel verwijderen

Ongelezen bericht door Dijkstra »

wie kan me helpen Ik heb een probleem met het verwijderen van het rechter kuipdeel van mijn 1100rt
dit is nodig omdat ik een kapotte remslang wil vervangen het kuipdeel blijft bij de spiegel vast zitten
dus spiegel eraf maar hoe gaat dit in zn werk hoe krijg ik het glas eraf om bij de boutjes te komen
en de spiegel te verwijderen je zal een lampje moeten wisselen wie weet raad
wim Dijkstra De krim
Change

Re: kuipdeel verwijderen

Ongelezen bericht door Change »

Je moet inderdaad ook het spiegelhuis losmaken om bij de inbus te kunnen komen waar het kunststof bodywerk aan vast zit.
Het spiegelhuis (incl. glas) zit vast met een soort kliksysteem. Losmaken doe je door met een (niet te bruuske maar wel stevige) vlakke hand te tikken. Kwestie van gevoel, maar de eerste keer is het altijd even bibberen....
Roadrunner

Ongelezen bericht door Roadrunner »

Gewoon een flinke kleun tegen de buitenkant van de spiegel, vanaf de achterzijde van de motor richting voorzijde.

Voor het monteren de montagepunten even invetten, dan gaat het de volgende keer gemakkelijker.

Succes,

Tom.
Sjoerd

Ongelezen bericht door Sjoerd »

En even een touwtje vastmaken aan zowel de motor als je spiegel, dat korter is dan de contactdraadjes zodat die na een volgende tik niet opeens op de grond ligt. ;)

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Kuip & Ruiten”