Mijn tank is helemaal leeg geweest i.v.m. een reparatie en het benzinefilter vervangen en er ging totaal 29 liter in totdat de benzine tot aan het randje van de vuldop stond. Zou je dan altijd 4 liter voor Jan L

Moderator: RT_Patrick
Ik heb sinds mijn laatste vakantie een reservetankje in mijn koffer liggen van 1,5 liter (niet alleen kopen bijv bij Motozoom, ook vullenbmwalter schreef:Door de geweldige brandstofmeter laatst echt zonder gestaan
zoek dan op fuelfriendHansD schreef:Ik heb sinds mijn laatste vakantie een reservetankje in mijn koffer liggen van 1,5 liter (niet alleen kopen bijv bij Motozoom, ook vullenbmwalter schreef:Door de geweldige brandstofmeter laatst echt zonder gestaan
Zeker belangrijk in Frankrijk, heb al jaren een 2 liter reservetankje gevuld met benzine bij me. Een pomp waar je hoopt te kunnen tanken kan zomaar gesloten zijn en dan is het handig als je nog naar een andere kunt rijden.HansD schreef:Ik heb sinds mijn laatste vakantie een reservetankje in mijn koffer liggen van 1,5 liter (niet alleen kopen bijv bij Motozoom, ook vullen
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!