Vers van de pers..Frans
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Vers van de pers..Frans
Dag allemaal,
Een paar dagen in het bezit van een blauwe (ken niet de exacte kleurcode) 1100 rt uit 2000 met 25000 km op de teller. Als je van een VL 1500 stapt en dan op deze doordachte techniek: super.
Nog wat stoeien met de zithoogte (ik wil er ca 2 cm vanaf zien te krijgen) dan is het helemaal te gek. We (met duo) gaan binnenkort cruisen door Frankrijk.
Ik ben altijd wel een 'mooi weer rijder' geweest, maar wie weet... Hoop op dit forum ervaringen te delen en daarmee mijn voordelen te doen. Tot zomaar ergens op de site of onder het gesternte.
Groeten,
Frans
Een paar dagen in het bezit van een blauwe (ken niet de exacte kleurcode) 1100 rt uit 2000 met 25000 km op de teller. Als je van een VL 1500 stapt en dan op deze doordachte techniek: super.
Nog wat stoeien met de zithoogte (ik wil er ca 2 cm vanaf zien te krijgen) dan is het helemaal te gek. We (met duo) gaan binnenkort cruisen door Frankrijk.
Ik ben altijd wel een 'mooi weer rijder' geweest, maar wie weet... Hoop op dit forum ervaringen te delen en daarmee mijn voordelen te doen. Tot zomaar ergens op de site of onder het gesternte.
Groeten,
Frans
- Ralph Romein
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Ebony Metallic 2015, Sena 10R
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn
- EuropeRider
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Sinds 2017 een GS1200LC e
- Land: Italie
- Woonplaats of omgeving: Umbrie
- Contacteer:
Re: Vers van de pers..Frans
Mooi weer zat in Frankrijk, kom maar gauw !!! (Hoewel, vandaag regent het voor het eerst en ligt er verse sneewu op de toppen tegenover ons. Maar dat gaat gauw weer over).
Veel plezier met de nieuwe wheels !
Veel plezier met de nieuwe wheels !
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!