Na een serie van Honda (CX500), Honda (Goldwing 1200 Aspencade), Yamaha (FJ1200), Yamaha (FJR1300) en een Suzuki (Vstrom DL1000) heb ik de BMW gerechtigde leeftijd bereikt en ben ik sinds kort de trotse eigenaar van de enige mooie BMW die er is (natuurijk een persoonlijke mening): een

Donderdag 2 oktober heb ik hem opgehaald bij Doornekamp in Hoevelaken, zaterdag 4 oktober om 06:00 vertrokken naar de Dolomieten, om na 3350 mooie kilometers dit weekend weer thuis te komen. Een stevige eerste kennismaking met de RT lijkt me.
Ik ben woonachtig op de Veluwe (Harderwijk) en gebruik de motor uitsluitend in mijn vrije tijd. Naast leuke ritjes maken, ben ik ook actief als motard bij Alpe d'Huzes (fietsen tegen kanker op de beruchte Alpe d'Huez) en als motorbegeleider bij het MBT Zoetermeer, waar ik met regelmaat mooie evenementen begeleid, variërend van professionele wielerrondes tot Truckruns met gehandicapten. Leuk maar vooral ook dankbaar "werk". Ik verwacht dat de RT zich voor dit soort werk uitstekend leent.

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Bert