Route naar toestel sturen
Geplaatst: 10 okt 2014, 21:17
Ik snap er helemaal niks meer van!
Heb ik een route gekregen van iemand die we morgen gaan rijden, open ik die route in BaseCamp en dan zie ik 'm keurig netjes staan. Ik hang mijn Zumo 590 aan de laptop en wacht even totdat BaseCamp het toestel ook ziet. Wacht.... wacht.... wacht.... wacht.... er gebeurt niets
BaseCamp opnieuw opgestart en nu ziet 'ie 'm wél. Ik klik de route aan en zeg dat 'ie naar mijn Zumo moet, en prompt krijg ik de volgende foutmelding:
Nog maar een keer naar het toestel sturen en wéér krijg ik diezelfde foutmelding!
Wat kan er aan de hand zijn? Ik heb de firmware-update uitgevoerd, mijn kaarten zijn up to date, op advies van MrGPS heb ik BaseCamp nog niet vernieuwd.
Wie?
Heb ik een route gekregen van iemand die we morgen gaan rijden, open ik die route in BaseCamp en dan zie ik 'm keurig netjes staan. Ik hang mijn Zumo 590 aan de laptop en wacht even totdat BaseCamp het toestel ook ziet. Wacht.... wacht.... wacht.... wacht.... er gebeurt niets

BaseCamp opnieuw opgestart en nu ziet 'ie 'm wél. Ik klik de route aan en zeg dat 'ie naar mijn Zumo moet, en prompt krijg ik de volgende foutmelding:
Er is een fout opgetreden toen BaseCamp toegang zocht tot het Windows-register.
Neem contact op met de klantenservice van Garmin voor hulp met dit probleem (www.garmin.com/support).
Het hele zaakje maar losgekoppeld en het nog een keer opnieuw geprobeerd. Het lijkt goed te gaan, maar ik zie de route niet in mijn toestel staan 

Wat kan er aan de hand zijn? Ik heb de firmware-update uitgevoerd, mijn kaarten zijn up to date, op advies van MrGPS heb ik BaseCamp nog niet vernieuwd.
Wie?