Plastidip; wie kent een goed adresje

Zelf sleutelende leden vertellen over hun project en/of laten de voortgang daarvan zien.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
ErikS
2024
2024
Type: R1250RT
Bijz: met TFT en nu ook met Android auto en MRA
Land: NL
Woonplaats of omgeving: West Veluwe-Vallei
Contacteer:

Plastidip; wie kent een goed adresje

Ongelezen bericht door ErikS »

Bij mijn nieuwe R1200RT heb ik mijn oude topkoffer behouden. De kleur (zilver-grijs) paste echter niet echt bij de nieuwe motor. In navolging van enige anderen heb ik deze, bij wijze van proef zelf met plastidip nu signaal geel gespoten.
Over de kleur ben ik zelf erg tevreden en ok krijg er ook positieve reacties over. En het resultaat is niet geheel zoals ik het zou willen hebben. Het is ook niet echt mijn ding, zelf spuiten.
Daarom zoek ik nu iemand of een adres in de omgeving Barneveld-Amersfoort-Veenendaal die hier ervaren mee is en die dit voor mij opnieuw zou kunnen doen.
Wie kan mij aan dit adresje helpen.
Afbeelding

Afbeelding
volg een rijvaardigheidstraining, omdat motorrijden altijd beter (en veiliger) kan!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
met een Sena SC2 in de helm en Zumo XT op de R1250RT-TFT met radio en BMW navigatie. En met My Route App en een Carpuride 702 voor Android Auto motor!!
HansD
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Re: Plastidip; wie kent een goed adresje

Ongelezen bericht door HansD »

Wel een creatieve manier om de zichtbaarheid te verhogen. Zo is het nadeel van de nogal lompe grote topkoffer opeens een voordeel geworden ! _004

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Sleutelprojecten van leden”