Voorstellen: Paul
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Voorstellen: Paul
Ik, Paul Huygen, heb mij vandaag aangemeld als lid. Eergisteren heb ik een oude R1150RT gekocht, ter vervanging van een nog oudere K1100LT die kapot is gegaan nadat ik hem gepoetst had.
Ik kwam op dit forum terecht toen ik informatie zocht over grotere kuipruiten, omdat ik de standaard kuipruit van de R1150RT veel minder prettig vind dat die van de K1100LT, vooral het windgeruis. Overigens vind ik de R1150RT fijner dan de K1100LT, hoewel ik ok wel eens nostalgisch terugdenk aan de eenvoud van de R60/7 die ik lang geleden had en die je nog kon aantrappen..
Groet,
Paul.
Ik kwam op dit forum terecht toen ik informatie zocht over grotere kuipruiten, omdat ik de standaard kuipruit van de R1150RT veel minder prettig vind dat die van de K1100LT, vooral het windgeruis. Overigens vind ik de R1150RT fijner dan de K1100LT, hoewel ik ok wel eens nostalgisch terugdenk aan de eenvoud van de R60/7 die ik lang geleden had en die je nog kon aantrappen..
Groet,
Paul.
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Voorstellen: Paul
Hallo Paul,
welkom op het
en gefeliciteerd met je aankoop. After sales kuipruiten zijn volop verkrijgbaar. Kijk maar eens in ons kuipruitenonderwerp >>
welkom op het

Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Hallo Paul,
en vele plezierige kilometers toegewenst op jouw
!
Eilert

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- GertH
- Type: R1200RT
- Bijz: Naast deze ook nog een R1100RT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Friesland
Welkom hier maar toch even een vraagje
Hoe krijg je met het poetsen een K1100LT zo kapot dat je iets anders moet kopen ????
Gert
Hoe krijg je met het poetsen een K1100LT zo kapot dat je iets anders moet kopen ????
Gert
Inderdaad een apart verhaal: een motor kapot poetsen
Hoe dan ook, je hebt nu wel een RT
Luc

Hoe dan ook, je hebt nu wel een RT

Luc
- Franky
- Type: R1150RT
- Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Dank julliie wel vor de welkomstberichten. Wbt het poetsen: Ik ben geen grote poetser, maar vond dat dat toch af en toe moet gebeuren. Dat deed ik dus op een zaterdagmiddag. Aan het eind startte ik de motor even om het oliepeil te kunnen controleren (zonder problemen). Daarna zette ik hem weg. Toen ik de week erna wilde wegrijden startte de motor niet meer maar maakte wel een vreemd geluid. Het bleek dat drie van de vier cylinders geen compressie meer hadden en dat ze naar elkaar lekten. Reparatie zou heel duur zijn en omdat er nog wat andere kleinigheden niet in orde waren heb ik toen maar besloten een andere motor te kopen. Moraal van het verhaal: poets niet te veel.
Ik vond de k1100rt heerlijk rijden, maar de r1150rt rijdt ook heerlijk en ik houd wel van het tweecylinderroffeltje. De R1150 voelt veel lichter en handzamer aan dan de K1100. Nu alleen nog een windscherm dat hetzelfde doet als dat van de k1100lt.
Groet,
Paul
Ik vond de k1100rt heerlijk rijden, maar de r1150rt rijdt ook heerlijk en ik houd wel van het tweecylinderroffeltje. De R1150 voelt veel lichter en handzamer aan dan de K1100. Nu alleen nog een windscherm dat hetzelfde doet als dat van de k1100lt.
Groet,
Paul
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!