R1200RT P vraagjes
Moderator: RT_Patrick
R1200RT P vraagjes
Goedenavond!
Zoals in mijn voorsteltopic uitgelegd ben ik van plan een r1200rt p te gaan kopen, echter na wat projecten op het forum te hebben bekeken zijn er een paar vragen blijven hangen:
- zijn er technische verschillen tussen de rt p en de andere types rt?
- wat zijn de zwakke punten van een ex-politiefiets?
- welke onderdelen heb ik allemaal nodig om er optisch een civiele rt van te maken?
Zoals in mijn voorsteltopic uitgelegd ben ik van plan een r1200rt p te gaan kopen, echter na wat projecten op het forum te hebben bekeken zijn er een paar vragen blijven hangen:
- zijn er technische verschillen tussen de rt p en de andere types rt?
- wat zijn de zwakke punten van een ex-politiefiets?
- welke onderdelen heb ik allemaal nodig om er optisch een civiele rt van te maken?
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: R1200RT P vraagjes
Een aardig voorbeeld is HIER >> te zien en te lezen. Nog een leuk voorbeeld staat HIER >>
Deze forumleden hebben pas een RT-p gekocht en omgebouwd.
Deze forumleden hebben pas een RT-p gekocht en omgebouwd.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Bedankt! Betreffende topics had ik inderdaad gezien.
Inmiddels ben ik begonnen met mijn jacht naar onderdelen (schaarser dan de motoren heb ik het idee)
Ik heb nu een buddyseat, daarbij zitten 2 langwerpige plastic strips, voor de montage oid? En de r 1200 rt stickers voor op de kuip.
Voor mijn gevoel heb ik dan nog duosteps en zo'n zilverkleurige topkofferhouder nodig
Zitten de overheidskoffers op dezelfde manier bevestigd als een normale kofferset? Of zijn daar ook weer andere bevestigingen voor nodig?
Inmiddels ben ik begonnen met mijn jacht naar onderdelen (schaarser dan de motoren heb ik het idee)
Ik heb nu een buddyseat, daarbij zitten 2 langwerpige plastic strips, voor de montage oid? En de r 1200 rt stickers voor op de kuip.
Voor mijn gevoel heb ik dan nog duosteps en zo'n zilverkleurige topkofferhouder nodig
Zitten de overheidskoffers op dezelfde manier bevestigd als een normale kofferset? Of zijn daar ook weer andere bevestigingen voor nodig?
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Dat valt best mee . . . Kijk ook even HIER >> (we zijn van alle gemakken voorzien, zoals je ziet)
Thieske88 schreef:Bedankt! Betreffende topics had ik inderdaad gezien.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Ik ben al een eind inderdaad!
nu alleen nog een topkofferhouder zoeken en een zadelvergrendeling uitvogelen.
duosteps zal niet meer het grootste probleem worden
nu alleen nog een topkofferhouder zoeken en een zadelvergrendeling uitvogelen.
duosteps zal niet meer het grootste probleem worden
- eveRT
- Type: R1200RT
- Bijz: Ex-politie type 11-2010
- Woonplaats of omgeving: Diemen
- Contacteer:
De overheidskoffers zitten anders vast dan standaard, in een frame namelijk. Dat frame steunt op de plek waar de voetsteunen normaal zitten, de twee steunen waar de koffers normaal aan hangen en een ander punt op de schetsplaat. En er loopt een metalen stang naar het achterspatbord. Je zult de koffers met frame en al moeten verwijderen en mogelijk andere houders op de bevestigingspunten naast het zadel moeten maken. Maar Nico4sn heeft de koffers er afgehaald. Ik (nog) niet.
Hier de tekeningen. Het bovenste onderdeel zit denk ik niet op de P uitvoering en heb je wel nodig voor de standaard koffers.
http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model ... g=46&fg=54
Hier de tekeningen. Het bovenste onderdeel zit denk ik niet op de P uitvoering en heb je wel nodig voor de standaard koffers.
http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model ... g=46&fg=54
http://about.me/evertkuiken
BMW R1200RT-P (11-2010). Daarvoor Yamaha TR1 (1982) en daar weer voor Suzuki GS 450 L (1985).
Garmin zumo 350. Daarvoor Garmin Quest II.
BMW R1200RT-P (11-2010). Daarvoor Yamaha TR1 (1982) en daar weer voor Suzuki GS 450 L (1985).
Garmin zumo 350. Daarvoor Garmin Quest II.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 6175 Weergaves
-
Laatste bericht door JoJothefirst
-
- 22 Reacties