Een gratis forum voor iedereen die van BMW Motorrad houdt. Hier deel je informatie, ervaringen en ritverhalen met andere BMW Motorrad-liefhebbers. Of je nu rijdt of fan bent, je bent welkom!
Ja, beste mede-forumleden, trots als een pauw willen Therese en ik dit toch met jullie delen: we zijn weer opa en oma geworden van een tweede kleinkind. Na een geweldige kleindochter dan nu een kleinzoon!
Zijn eerste BMW-modelletje, een heuse RT, staat al voor hem klaar! -top-
Have a nice BMW-day!
WernerB
.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)
Hoi Werner en Therese van harte gefeliciteerd met je kleinzoon geniet ervan ook deze berichten zijn ook erg leuk om te lezen je kan bijna zeggen dat het RT forum een grote familie is Groet Ed
Een dag geen motor gereden is een dag niet geleefd
Dank je wel voor alle felicitaties! Inderdaad, dit forum is net een grote familie.
Inmiddels heeft kleinzoon zijn eerste welgemikte straal op mama gericht gehad! :lol:, en heeft ie papa onder gespuugd. (Straks met spinazie wordt dat nog veel leuker....).
Ik besef nu pas weer wat wij hebben moeten af zien bij onze beide zoons......... alhoewel.....
Have a nice BMW-day!
WernerB
.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)
Van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon. Geniet ervan want voor je het weet, gaat hij er met je RT vandoor.
Groeten Marianne
Ik geniet van het leven en ik geniet van motorrijden
BMW F800GT(2018), maart 2018 - ???, met BMW Navigator VI
Voorheen: BMW R1200RT(2010) 2014 - 2018, BMW R1200RT(2007) 2010 - 2014, BMW R1150RT, 2006 - 2010, BMW K75RT, 2004 - 2005