Motorlift
Moderator: RT_Patrick
- Dingeman
- Type: R1200RT
- Bijz: Heb veel RT's t/m R1200RT (DOHC) gehad en gereden.
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: West Brabant
Motorlift
Nee, geen motorheftafel maar een motorlift. Mogelijk kennen jullie ze wel. Van die kleine liften die je midden onder je motor plaatst. Voorzien van verschillende "hefconstructie".
Wie gebruikt er een of wie weet of er dergelijke liften bestaan die je verantwoordt kunt en kan gebruiken voor een R1200 RT?
Wie gebruikt er een of wie weet of er dergelijke liften bestaan die je verantwoordt kunt en kan gebruiken voor een R1200 RT?
Om kilometers te rijden, moet je eerst meters maken.
Re: Motorlift
Of deze;
http://www.datona.nl/motor/motorliften
Ik heb alleen ervaringen met een "echte" heftafel en motormovers.
http://www.datona.nl/motor/motorliften
Ik heb alleen ervaringen met een "echte" heftafel en motormovers.
- Dingeman
- Type: R1200RT
- Bijz: Heb veel RT's t/m R1200RT (DOHC) gehad en gereden.
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: West Brabant
Ja, dat opzoeken kan ik zelf ik nog wel. Maat dat is/was mijn vraag niet. Mijn vraag is.
"Wie gebruikt er een of weet te vertellen of er dergelijk liften bestaan die je verantwoordt kunt gebruiken voor een R1200RT."
En dan gaat het mij met name om: die "passen" EN daarbij verantwoordt kunt gebruiken. En dat voor de R1200RT.
"Wie gebruikt er een of weet te vertellen of er dergelijk liften bestaan die je verantwoordt kunt gebruiken voor een R1200RT."
En dan gaat het mij met name om: die "passen" EN daarbij verantwoordt kunt gebruiken. En dat voor de R1200RT.
Om kilometers te rijden, moet je eerst meters maken.
-
- Type: Overig R-serie
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Nijkerk
Heb zelf een motorheftafel met daarbij een motorlift.
De extra motorlift was onmisbaar met de koppelings wissel.
Om deze veilig te gebruiken heb je een goede verbinding nodig met het motorblok en vergroting van het grondoppervlak dat de motorlift gebruikt (in mijn geval de motorlift van HBM),
op de reprom van BMW staan deze ook afgebeeld.(nr 001572motorsteun, nr 001571schaarlift, nr 001575 steun voor schaarlift)
Dus JA er zijn er die passen!
Enige kanttekening is dat als je deze op de "grond"gebruikt je nog dubbelgevouwen aan je motor aan het werk bent.
Grtzzz,
Han
De extra motorlift was onmisbaar met de koppelings wissel.
Om deze veilig te gebruiken heb je een goede verbinding nodig met het motorblok en vergroting van het grondoppervlak dat de motorlift gebruikt (in mijn geval de motorlift van HBM),
op de reprom van BMW staan deze ook afgebeeld.(nr 001572motorsteun, nr 001571schaarlift, nr 001575 steun voor schaarlift)
Dus JA er zijn er die passen!

Enige kanttekening is dat als je deze op de "grond"gebruikt je nog dubbelgevouwen aan je motor aan het werk bent.

Grtzzz,
Han
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 2864 Weergaves
-
Laatste bericht door Paultje