r 1150 rt
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1150RT
- Bijz: ooit:BSA ,Honda,Bmw,Suzuki,Ducati
- Land: nl
- Woonplaats of omgeving: enschede
r 1150 rt
Gisteren mijn R1150 RT TC opgehaald die mijn K100RT en R80 ST gaat vervangen.Ondertussen al 320 km ermee gereden op hoofdzakelijk landelijke weggetjes (met hoosbuien zo af en toe maar dat mag de pret niet drukken) om maar snel een te worden met deze motor.Deze motor heeft de voordelen van de vorige twee zoals kuip en een twin wat toch wat meer motorgevoel geeft dan overiges de geweldige k welke ik 13 jaar heb gehad.
Ook de 6e versnelling als overdrive vind ik erg komfortabel op de lange weg.
Maar iets anders in tegenstelling met vorige motoren die geschoeid waren met Bridgestones voel ik elke minuscule oneffenheid op de weg zou dit door het type banden komen Michelin radial en kleinere diameter?
Gaarne uw mening wat dit betreft
Vriendelijke groet
karelh
Ook de 6e versnelling als overdrive vind ik erg komfortabel op de lange weg.
Maar iets anders in tegenstelling met vorige motoren die geschoeid waren met Bridgestones voel ik elke minuscule oneffenheid op de weg zou dit door het type banden komen Michelin radial en kleinere diameter?
Gaarne uw mening wat dit betreft
Vriendelijke groet
karelh
Laatst gewijzigd door karelh op 23 aug 2014, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: nieuw lid
Nadat je mij achter laat met een frons in mijn voorhoofd na het lezen van de poëtische doordenker (laatste zijn van je verhaal
) wens ik je succes met de zoektocht naar een geschikte R1150RT.
Veel plezier hier op dit informatieve forum!!
Er staat trouwens ook hier in de rubriek Koop/verkoop/gezocht advertenties een mooie R1150RT te koop met weinig kilometers
Luc

Veel plezier hier op dit informatieve forum!!
Er staat trouwens ook hier in de rubriek Koop/verkoop/gezocht advertenties een mooie R1150RT te koop met weinig kilometers

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Luc
Welkom Karelh, veel succes in je zoektocht naar een geschikte RT.
Naast motorrijden heb je dichterlijke kwaliteiten.
"En om maar optimistisch te blijven pech is pas pech als er pech is of het is nooit zo duister of het wordt toch wel weer donker"
zou ik persoonlijk vervangen door:
"En om maar optimistisch te blijven pech is pas pech als er pech is of het is nooit zo duister of het wordt toch wel weer licht"
Dat klinkt gelijk een stuk optimistischer :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Naast motorrijden heb je dichterlijke kwaliteiten.
"En om maar optimistisch te blijven pech is pas pech als er pech is of het is nooit zo duister of het wordt toch wel weer donker"
zou ik persoonlijk vervangen door:
"En om maar optimistisch te blijven pech is pas pech als er pech is of het is nooit zo duister of het wordt toch wel weer licht"
Dat klinkt gelijk een stuk optimistischer :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Franky
- Type: R1150RT
- Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Welkom, veel succes met je zoektocht en alvast veel plezier en veilige kilometers gewenst 

Grts Franky
- Henk Opperman
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: EDE
- Contacteer:
Welkom Karelh,
Bij http://www.carparts-pros.com heb ik mijn specifiek BMW gereedschap gekocht.
Gewoon origineel bestelnummer opgegeven welke te vinden is op https://www.maxbmwmotorcycles.com/index.html.
Bij http://www.carparts-pros.com heb ik mijn specifiek BMW gereedschap gekocht.
Gewoon origineel bestelnummer opgegeven welke te vinden is op https://www.maxbmwmotorcycles.com/index.html.
Met vriendelijke motorgroet,
Henk Opperman
___________________________________________________________________________________
BMW R 1200 RT - Garmin Zumo 660 - Garmin Virb Elite - SENA intercom

Henk Opperman
___________________________________________________________________________________
BMW R 1200 RT - Garmin Zumo 660 - Garmin Virb Elite - SENA intercom

- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Hoi Karelh,
Van harte welkom op ons mooie
! Veel succes met jouw zoektocht naar de
Van jouw dromen!
En om nog maar even door te gaan op jouw licht of donker mijmeringen, heb ik er ook nog eentje voor je:
'De zo'n gaat zinloos onder: morgen moet zij toch weer op...' (Herman Finkers)
Bert M
Van harte welkom op ons mooie

Van jouw dromen!
En om nog maar even door te gaan op jouw licht of donker mijmeringen, heb ik er ook nog eentje voor je:
'De zo'n gaat zinloos onder: morgen moet zij toch weer op...' (Herman Finkers)
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!