Hallo iedereen, effen voorstellen...
Mijn naam is Jérôme en ben idd Fransman. Ik woon al 26 jaar in jullie mooie land waar ik al veel KMS op de motor gereden heb. Ik moet wel toegeven dat ik in mijn jeugd niet echt gesteld was op BMW's .... Ik vond dat het "oude-mannen" motoren waren ( moest nog het licht zien

) . Mijn eerste motor was een prachtig Yamaha 125 DTMX dat ik met wat hulp van mijn vader, kon kopen toen ik 16 werd ( Frankrijk eh!). Daarna werd het van alles , kawa z1000J, 500XT, TRANSALP, en vooral ducati's ( 888 , 916 ). Nu nog een prachtig 996 waardoor mijn nickname op jullie forum. Maar al dat motor geweld heeft een keerzijde , namelijk ....men gaat gauw ...te snel! Ik wilde dus iets anders om toch leuk te rijden zonder al te veel risico's te nemen. En zo 4 jaar geleden ondanks mijn vooroordelen heb ik een leuke R100RT gekocht. Rijdt super maar toch te traag om effen heen en weer naar Frankrijk om vrienden te bezoeken. En 3 weken geleden mijn droom BMW gekocht....een mooie 1200RT van 2010! Nu al meer dan 3000kms gereden en wat een motor is dat! Krachtig en soepel , snel en wendbaar. Ik ben er weg van...
Voilà voor nu en tot horens op de forum...ik heb naml een paar vragen voor jullie....Gr. Aan jullie allemaal.