Ik woon in NH met mijn vrouw en twee zoons van 13 en 10.
Ik ben gestart op een Nigthawk 650 daarna op volgorde :Transalp 600 , Transalp 650,
African Twin , BMW K75 en mijn huidige motor een GS 1100 uit 1998 met 88000 km.
As: woensdag ga ik mijn nieuwe aanwinst een BMW R1150 RS twinspark 2003 met maar 20000 echte Km op de teller.
Ik heb eerst proef gereden op een GS 1200 die helaas bij mij overkwam als een veredelde brommer vergeleken bij mijn GS 1100. Hij reed wel lekker en soepel maar de klik was er vreemd genoeg niet.
Daarna bij een particulier op een BMW R 1200 RT gereden. Deze reed erg goed en was erg mooi
Maar ik vond de motor erg massaal en te groot.
Op volgend op een BMW R1150 RS twinspark gereden bij AXEL Bikes Heerhugowaard.
Na 5 minuten was ik er uit. Deze motor reed in alle snelheden erg lekker en soepel.
Jammer dat na de stop om de motor zonder omstanders goed te bekijken niet meer wilde starten.
Het bekende irritante geratel van te weinig stroom in de accu. Gelukkig was de wandeling niet al te ver.
AXEL melde meteen dat alles word nagekeken en dat er een nieuwe ACCU in ging.
De motor word afgeleverd met een volledige grootte beurt ( zelfs cardan olie ) en nieuwe Accu.
Na een korte onderhandeling over de inruil van mijn oude BMW 1100 GS ( Snik

Ik had de Nigthawk , 2 x Transalp en een Nigthawk voor mijn vrouw al eerder bij Axel gekocht.
Hierdoor had ik al wat vertrouwen in de verkoper ander had ik nooit na een proefrit tot aanschaf over gegaan.
En nu maar wachten tot ik de BMW mag ophalen.
Ik ben nu op internet aan het zoeken naar een passende houder voor mijn Garmin 550 en kwam hierdoor op deze leuke en leerzame site.
Met vriendelijke groet Martin T