even voorstellen ....
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- motor-jos
- Type: R1200RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Twente
even voorstellen ....
Al veel langer lid, het voorstellen heb ik op de lange baan geschoven..... Nu toch even doen.
Ik rij al een jaar of 4 op een 1200RT, nadat ik eerst een GS heb uitgeprobeerd. Toch voor de RT gekozen omdat ik soms ook langere stukken moet rijden.
Nooit spijt van die keuze gehad!
Ik gebruik m'n RT voor woning-werk (dat zijn korte stukjes, dus soms maar even omrijden....).
Het forum is voor mij een plek waar ik soms even op kijk om te checken hoe ik onderdelen moet demonteren, soms een plek om te kijken welke spullen een RT-rijder gebruikt. Ik merk dan dat er heel ervaren leden meekijken en meedenken.
Motorrijden is voor mij genieten!
groeten, Jos
Ik rij al een jaar of 4 op een 1200RT, nadat ik eerst een GS heb uitgeprobeerd. Toch voor de RT gekozen omdat ik soms ook langere stukken moet rijden.
Nooit spijt van die keuze gehad!
Ik gebruik m'n RT voor woning-werk (dat zijn korte stukjes, dus soms maar even omrijden....).
Het forum is voor mij een plek waar ik soms even op kijk om te checken hoe ik onderdelen moet demonteren, soms een plek om te kijken welke spullen een RT-rijder gebruikt. Ik merk dan dat er heel ervaren leden meekijken en meedenken.
Motorrijden is voor mij genieten!
groeten, Jos
Re: even voorstellen ....
Welkom op het forum en veel leuke en veilige kilometers gewenst.
Ik ben het helemaal met je eens: Motorrijden is genieten
Luc
Ik ben het helemaal met je eens: Motorrijden is genieten

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Luc
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Hallo Jos,
Bedankt voor je wat late (4 jaar) introductie. Maar het geeft aan dat je ook zonder te posten veel aan het forum hebt als naslagmedium want er zijn hier best veel ervaringsdeskundigen.
Bedankt voor je wat late (4 jaar) introductie. Maar het geeft aan dat je ook zonder te posten veel aan het forum hebt als naslagmedium want er zijn hier best veel ervaringsdeskundigen.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- Franky
- Type: R1150RT
- Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Alsnog welkom
, heel veel plezier en veilige kilometers gewenst 

Grts Franky
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!