Mits ik onmiddellijk moest vertrekken heb ik mij geholpen met de wagen, 15 min later ben ik naar Brussel vertrokken met de BMW. Aangekomen na 50 km te hebben gereden ben ik gestopt voor een koffie op een parking en nadien toen ik hem trachtte te starten terug 'Klik', geen volle omwenteling, niks, nada...
Na iemand mij te hebben geholpen om hem te starten ben ik 20 min later terug de autostrade opgegaan doorgereden naar bestemming en nadien terug naar Gent en ben ik 45 min later thuis aangekomen.
Aan de deur kon ik de motor eenmaal rondkrijgen, nadien was het 'klik', alles dood ! eergisteren was de batterij nog OK, en nu zomaar alles plat ????
Ik geloof de eigenaar niet meer....ik vindt dat niet normaal dat een 'nieuwe accu' zomaar plots plat is en zelfs na 80 km terugreis nog niet geladen is om hem opnieuw te starten.. Er lag steeds een druppellader aan toen ik de motor kocht bij de eigenaar vertelde de man ??? ik weet niet meer wat denken nu...Wat denken jullie ??? accu vuilbak ??? of is er meer aan de hand.
Motor reed echt goed op de terugreis, geen lampjes, alles perfect....kan ik zeker zijn dat het de accu alleen is ??? iemand ook zo een plotse ervaring, ben beetje mijn vertrouwen kwijt als ik een nieuwe plaats en terug ergenstamelijk ver weg ga rijden, vb 300 km......als ik de motor stil leg !!!!
tks