R1200rt2008 schreef:aartjw schreef:Ik heb de camera met de zuignap op het linkerspiegelhuis. Zit perfect tot 160 km/u (zelf uitgetest) en geeft hele mooie beelden zonder hinderlijke delen van de motor of helm in beeld. Op deze foto
kun je 'm goed zien zitten. Wel altijd vastmaken met een veiligheidskabeltje o.i.d (in mijn geval met een ongebruikt keycord en een kleine karabiner)!
Hoe zit het met trillingen? Ik monteer hem meestal met de zuignap bij het BMW-logo op het zijpaneel maar heb daar met stationair draaien en met met volgas nog een klein beetje trilling inzitten.
Als ik voor een verkeerslicht sta of ergens anders waar de motor stationair draait is er inderdaad sprake van een "dronken" beeld. Maar zodra ik ga rijden is dat helemaal weg en heb ik prachtige beelden. Al is dat natuurlijk ook wel een beetje afhankelijk van de staat van het wegdek. Wat betreft volgas: ik heb de camera uitgeprobeerd tot 160 km/u en het beeld was nog steeds heel scherp.
doov650 schreef: Hee wat raar. Bij mij gaf dat een partij trillingen waar ik niet goed van werd.
Op het zijpaneel in de buurt van het BMW embleem werkt wel tot genoegen.
Daar heb ik (nog) geen last van (gehad)

. Op het zijpaneel heb ik 'm ook wel eens gehad, maar a) kan ik de camera daar zelf niet zien, en b) heb je altijd een deel van het zijpaneel in beeld, wat ik met name in de bergen niet mooi vind.