bmw r1200rt uit 2007
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
bmw r1200rt uit 2007
Hallo allemaal nu maar eens aanmelden op deze site rijd al Jaren BMW maar dat was een k1200lt deze was mij eigenlijk toch iets te zwaar.
Dus ik zocht iets van BMW en toch iets lichter toen kwam ik uit op een BMW R1200RT uit 2007 proefrit gemaakt moet zeggen dat ik weer het brommergevoel kreeg,hij is wentelbaar soepel en voelt niet zo log aan.
Dus nu maar besloten hem te kopen heb hem pas 2 dagen maar toch al erg tevreden ook al moet hij zijn kilometers nog met mij maken
dus wie weet kan ik een keer mee naar een toertocht en zien jullie nu ook nog eens
groet john
Dus ik zocht iets van BMW en toch iets lichter toen kwam ik uit op een BMW R1200RT uit 2007 proefrit gemaakt moet zeggen dat ik weer het brommergevoel kreeg,hij is wentelbaar soepel en voelt niet zo log aan.
Dus nu maar besloten hem te kopen heb hem pas 2 dagen maar toch al erg tevreden ook al moet hij zijn kilometers nog met mij maken
dus wie weet kan ik een keer mee naar een toertocht en zien jullie nu ook nog eens
groet john
Re: bmw r1200rt uit 2007
Hartelijk welkom op dit forum en veel veilige 'brommer' kilometers gewenst 

- Wally 42
- Type: R1200RT
- Bijz: Ex KLPD
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Den Helder
Hallo John,
Welkom op dit forum.
Ik heb zelf ook een K1200LT gehad voor de R1200RT en ik had precies hetzelfde. Na de proefrit zei ik tegen mijn maat die mee was het lijkt wel een brommer.
Ook vond ik de remmerij even wennen wat een stopkracht zeg heel wat anders dan de LT.
Bij mij was de LT te groot en dan met name het parkeren in de schuur en de krappe bochten. Verder een heerlijke motor.
Rij nu al 2 jaar met de RT en heb er nog geen moment spijt van gehad.
Peter
Welkom op dit forum.
Ik heb zelf ook een K1200LT gehad voor de R1200RT en ik had precies hetzelfde. Na de proefrit zei ik tegen mijn maat die mee was het lijkt wel een brommer.
Ook vond ik de remmerij even wennen wat een stopkracht zeg heel wat anders dan de LT.
Bij mij was de LT te groot en dan met name het parkeren in de schuur en de krappe bochten. Verder een heerlijke motor.
Rij nu al 2 jaar met de RT en heb er nog geen moment spijt van gehad.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
- Franky
- Type: R1150RT
- Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Ik hoop dat je bedoeld wendbaar anders staat ie eerstdaags op de kopschon schreef:hij is wentelbaar

(mag ik ook eens flauw zijn

Welkom op het forum
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!