Afscheid

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

blackers
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Flevoland

Afscheid

Ongelezen bericht door blackers »

Neen, natuurlijk doe ik mijn motor niet weg en neem ik geen afscheid van dit forum. Neen, ik heb vandaag afscheid genomen van mijn dealer Van Harten. Een geweldige zaak, met prima service en dito medewerkers. Maar ik ga voor het onderhoud over naar Kenny. De 18e juli voor een 30.000km- beurt!!! Dan is die fris en fruitig voor de vakantie naar de Dolemieten
Kreidler 1972-1974
K100LT 1995-1998
R100RT 2002-2003
R1150RT 2003-2009
R1200RT 2009-2019
motorloos 2019-heden
Why don't we call it a day before we call it a nightmare
Zwiety
Type: R1200RT
Land: Nld
Woonplaats of omgeving: A'foort

Re: Afscheid

Ongelezen bericht door Zwiety »

Zo'n besluit neem je niet zomaar! Het klinkt alsof je per direct de relatie verbreekt. Dan spelen er ongetwijfeld argumenten mee als (on)kosten, (wan?)vertrouwen, reisafstand, enz. Aan de andere kant stel je juist tevreden te zijn over de service... _001
Je maakt me nieuwsgierig naar de achterliggende redenen van deze breuk.
blackers

Zwiety schreef:Zo'n besluit neem je niet zomaar! Het klinkt alsof je per direct de relatie verbreekt. Dan spelen er ongetwijfeld argumenten mee als (on)kosten, (wan?)vertrouwen, reisafstand, enz. Aan de andere kant stel je juist tevreden te zijn over de service... _001
Je maakt me nieuwsgierig naar de achterliggende redenen van deze breuk.
Het onderwerp is met opzet een beetje prikkelend gebracht, maar er is niets mis met VanHarten.............m.u.v. de kosten van de onderhoudsbeurten. En ik wilde gewoon, na alle positieve verhalen over Kenny, zelf weleens meemaken hoe goed hij is.

[groet]
Kreidler 1972-1974
K100LT 1995-1998
R100RT 2002-2003
R1150RT 2003-2009
R1200RT 2009-2019
motorloos 2019-heden
Zwiety
Type: R1200RT
Land: Nld
Woonplaats of omgeving: A'foort

Ongelezen bericht door Zwiety »

Haha, ik begrijp wat je zegt. Idd hebben ze hele mooie spullen, een mooie zaak en goede service en niet te vergeten veel tuningproducten uit eigen ontwikkeling.
En daarmee is gelijk verklaard waarom de prijzen wat hoger (lijken te) zijn. Immers, dat alles moet wel betaald worden.

Laat je hier weten wat de 30.000km ervaring bij Kenny is? Ik geloof dat hier een apart draadje over loopt....
Suc6 Big RT Smile
Remco63
Type: R1100RT
Woonplaats of omgeving: Noord-Holland

Ongelezen bericht door Remco63 »

Als je toch in de omgeving Flevoland woont zou ik ook eens overwegen om kennis te maken met Oscar Motorservice in Nunspeet. Niks mis met Kenny maar naar mijn mening is Oscar net zo goed en toegewijd. En dichter bij je in de buurt.

Vr.gr.

Remco
japachap
Type: R1150RT
Bijz: LEDs en reflectors, Fans en Farkles
Woonplaats of omgeving: Enschede

Ongelezen bericht door japachap »

Phew! Ik maakt me even zorgen over je... _004
(excuuses als mijn taalgebruik niet altijd goed is- Nederlands is mijn tweede taal, maar ik verbeter het snel!)

Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
blackers

Vandaag dan voor de 1e keer voor een kleine onderhoudsbeurt bij Kenny. Ik ben volkomen A-technisch, dus ik kan alleen maar veronderstellen dat het goed gegaan is. De sfeer is in ieder geval heel prettig en ik heb het gevoel dat er nog tijd voor de klant is. Ik denk dat ik lekker bij Kenny blijf voor het onderhoud (goede koffie, wifi, comfortabele zitbank etc.)
Overigens heb ik niet zoveel van het onderhoud zelf gezien; ik heb er ook een hekel aan als ik tijdens mijn werk op mijn vingers word gekeken.

[groet]
Kreidler 1972-1974
K100LT 1995-1998
R100RT 2002-2003
R1150RT 2003-2009
R1200RT 2009-2019
motorloos 2019-heden
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

blackers schreef:Neen, natuurlijk doe ik mijn motor niet weg en neem ik geen afscheid van dit forum. Neen, ik heb vandaag afscheid genomen van mijn dealer Van Harten. Een geweldige zaak, met prima service en dito medewerkers. Maar ik ga voor het onderhoud over naar Kenny. De 18e juli voor een 30.000km- beurt!!! Dan is die fris en fruitig voor de vakantie naar de Dolemieten
Ik ben nu al jaloers op je. Niet vanwege de rekening die je moet betalen voor je onderhoudsbeurt (al twijfel ik er niet aan dat je waar voor je geld krijgt!!) maar vanwege je trip naar de Dolemieten. Ik ben er afgelopen jaar geweest met de auto omdat mijn wederhelft niet zo lang achterop de motor wil hangen (wat ik me ook wel een beetje kan voorstellen) Vergeet niet de Stelvio pas ff mee te pikken _004 _004

Have fun en laat weten hoe het geweest is!
Luc

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”