Met behulp van de op dit forum aanwezig installatie/programmeer-handleiding van het BMW alarm is het redelijk eenvoudig de instellingen van het alarm te wijzigen.
Je moet vooral de voor de (her)programmering instructies, aangegeven op pagina 7 ("pagina 62"), nauwkeurig opvolgen om de programmeer-modus in te schakelen.
Waar ik nog mee worstel is de her-codering van de afstandsbedieningen.
Met name de inductieve sleutels.
Helaas heb ik bij mijn fiets maar 1 afstandsbediening gekregen en twee inductieve sleutels.
De afstandsbediening werkt, maar geen van de inductieve sleutels lijkt te werken (hoewel ik niet zeker weet of ik deze goed gebruik om het BMW alarm in- of uit te schakelen).
Als ik pagina 9 ("pagina 64") en vooral pagina 10 ("pagina 65") goed begrijp, moet ik eerst de activatie vanaf afstandsbediening starten (registratie van de afstandsbediening door beide toetsen ingedrukt te houden) en daarna ALLE overige (aanwezige) afstandsbedieningen EN inductieve sleutels hercoderen.
(als ik pagina 10's opmerkingen lees, kan je niet 1 sleutel bijvoegen of weghalen, je moet alle sleutels/afstandsbedieningen hercoderen)
Maar, aangezien ik maar 1 werkende afstandsbediening heb, wil ik zeker weten dat ik het allemaal goed begrijp en doe.
(voor het zelfde geld werken mijn inductieve sleutels helemaal niet meer en zijn ze defect, of de inductieve opnemer defect?)
Mijn concrete vraag is;
Wie heeft zijn sleutels en afstandsbediening al eens ge-hercodeert?