Ben

Moderator: RT_Patrick
Hazeldonk schreef: knipperdeknip ........................eindigde met een kilometerstand van 2005831km op de teller...........
RespectHazeldonk schreef:Op 23 april vertrok ik samen met motormaatje Huub voor een Hoofdstedentrip door Zuidoost Europa om aansluitend deel uit te maken van het ALS-motardteam dat fietsers en lopers bijstond met hun sponsortocht tegen de Mont Ventoux op en op 01 juni was ik weer thuis. In die periode maakte ik 11535,8 km, RT gebruikte 1:21 aan benzine voor een prijs van 790 euro, eindigde met een kilometerstand van 205831km op de teller en werd 68 jaar. Een bijzondere en vermoeiende zes weken, maar zou het zo weer doen.
Ben![]()
-top-
Slapen in een goed hotel bevalt ook goed hoor! We hebben getracht om snelwegen te vermijden maar met name in Albanië en Roemenië is dat niet echt verstandig. Mijn verhaal staat op m'n website, is nog niet helemaal af en de foto's op http://www.mijnalbum.nl/Album=7XEEBU7I#XSQDWJKQHansD schreef:Wow, dat is nog eens een tocht. Ik ben wel benieuwd waar je nu allemaal geweest bent.
11.535 km in 6 weken is ongeveer 275 km/dag. Dat valt op zich mee,tenzij je natuurlijk veel bergachgtig gebied gedaan hebt.
je zult wel blij zijn weer in je eigen bedje te slapen?
Ik ben begonnen met het lezen van je verslag, en de fotos te bekijken. Erg leuk gedaan en zeer inspirerendHazeldonk schreef:Slapen in een goed hotel bevalt ook goed hoor! We hebben getracht om snelwegen te vermijden maar met name in Albanië en Roemenië is dat niet echt verstandig. Mijn verhaal staat op m'n website, is nog niet helemaal af en de foto's op http://www.mijnalbum.nl/Album=7XEEBU7I#XSQDWJKQHansD schreef:Wow, dat is nog eens een tocht. Ik ben wel benieuwd waar je nu allemaal geweest bent.
11.535 km in 6 weken is ongeveer 275 km/dag. Dat valt op zich mee,tenzij je natuurlijk veel bergachgtig gebied gedaan hebt.
je zult wel blij zijn weer in je eigen bedje te slapen?
Ben
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!