Aangenaam...Brommertje114

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Brommertje114

Aangenaam...Brommertje114

Ongelezen bericht door Brommertje114 »

... met jullie kennis te maken!
Ik ben begin 50, woon in het westen van het land en werk als system-administrator bij een Amerikaans bedrijf en als zodanig gedetacheerd bij een Nederlandse overheidsinstelling.
Met m'n 18de jaar heb ik rijbewijs A gehaald, toen nog heel makkelijk, gewoon een briefje halen bij de politie en dan met een L achterop je motor de buurt onveilig :twisted: maken. Gelukkig heeft men ingezien dat 't toch eigenlijk wel beter kan en moet. Ik heb een paar jaar gereden en ben daarna overgestapt op (of moet ik zeggen "in"?) een koekblik. Vijf jaar geleden heb ik de draad weer opgepakt door het aanschaffen van een '94-er K75RT... ik weet het, ik mag eigenlijk geen lid van dit forum zijn :oops: maar m'n vrouw en ik zijn er eigenlijk wel van overtuigd dat er, zodra de bankrekening het toelaat, een 1150RT moet gaan komen.
Inmiddels heb ik met die K ongeveer 25000 km. gereden, niet veel maar ik ben geloof ik niet de enige die maar zo weinig draait. Maar ja, een zittend beroep hè, dan is dagelijks 20 km fietsen véél beter voor je dan op de motor of in het koekblik.
Zoals gezegd, we willen eigenlijk toch wel graag een 1150 dus dit forum is handig voor het verkrijgen van adviezen enzo. En ook gewoon gezellig.

Misschien tot ziens op een evenement ofzo?

Eric
PeeWee

Re: Aangenaam...

Ongelezen bericht door PeeWee »

hallo, Eric
Welkom hier en veel lees plezier.
Eigenaar zijn van een R....RT is geen voorwaarde om op dit forum te zijn, maar het helpt wel natuurlijk ! :D
In je keuze voor een R1150 RT kan ik je alleen maar gelijk geven; het is een heerlijke machine
Brommertje114

Re: Aangenaam...Brommertje114

Ongelezen bericht door Brommertje114 »

Dankjewel...
Ik moet je eerlijk zeggen dat die keuze voor een 1150 eigenlijk alleen gebaseerd is op 2 minuutjes op een inruiler zitten op de beurs in Utrecht ... :oops: maar ik heb er nog geen meter mee gereden.
Maar ik hoor wel vaker dat 't een heerlijke machine is... we wachten af en sparen door!

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”