K1600GTL Soundvideo
Moderator: RT_Patrick
- JDoubleOP
- Type: R1100RT
- Bijz: Koffers in kleur/V-Stream/BMW Navi III/SENA SMH10
- Land: Duitsland
- Woonplaats of omgeving: Emlichheim
K1600GTL Soundvideo
[media]Ob_cCawAUiU[/media]
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: K1600GTL Soundvideo
Wederom zonde want hier zit vast geen org. uitlaat onder . . .
Uitlaatgeluid kan iedereen produceren . . .

Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- JDoubleOP
Hoi Jos, dit is met het originele uitlaatsysteem. Opname naar mijn mening zeer goed gelukt zelfs, want zo klinkt de 1600 nou eenmaal

Jos WRSM schreef:Wederom zonde want hier zit vast geen org. uitlaat onder . . .![]()
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Ik denk toch dat het geluid dan niet goed overkomt. Ik ben een hele dag met Bert M (K1600GT) opgetrokken en dit klonk echt heel anders.
JDoubleOP schreef:Hoi Jos, dit is met het originele uitlaatsysteem. Opname naar mijn mening zeer goed gelukt zelfs, want zo klinkt de 1600 nou eenmaal
Jos WRSM schreef:Wederom zonde want hier zit vast geen org. uitlaat onder . . .![]()
Jos WRSM
Jos WRSM
- W.Döppen
- Bijz: een HELE mooie
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Lichtenvoorde
als ze de microfoon aan de achterkant bij de uitlaat gemonteerd hebben, zou dit met een beetje nabewerking, heel goed het resultaat kunnen zijn van het geluid van de orginele uitlaat.
ik heb al heel veel filmpjes op Youtube bekeken van de K1600, en dit geluid komt me wel erg bekent voor. Het is alleen wat uitversterkt.
een van de mooiste voorbeelden staat op Youtube onder: K1600 on Track, kijk maar eens wat deze machine allemaal kan.................Fantastisch.
groeten Walter.
ik heb al heel veel filmpjes op Youtube bekeken van de K1600, en dit geluid komt me wel erg bekent voor. Het is alleen wat uitversterkt.
een van de mooiste voorbeelden staat op Youtube onder: K1600 on Track, kijk maar eens wat deze machine allemaal kan.................Fantastisch.
groeten Walter.
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Het is inderdaad een uiterst plezierige machinerie, zowel rustig bereden als wanneer op de spreekwoordelijke staart getrapt.
Zelf ervaar ik het geluid zeker niet zo geprononceerd als dat het op de video klinkt, maar dat is niet vreemd: ik ben (net) niet lenig genoeg om tijdens het rijden met mijn oor in de buurt van mijn uitlaat te komen.
Ik denk echter dat het geluid inderdaad (een beetje) nabewerkt is en daardoor iets meer uitgesproken klinkt dan het origineel.
Aardige anekdote: ik reed door een Duits dorpje waar vrij hoge gevels erg kort op de straat staan en plotseling hoorde ik een behoorlijk stevig en imposant motorgeluid achter mij. Ik in de spiegels zoeken naar wat er achter mij reed... Ahum... Ik was er toch echt alleen...
:-)
Bert M

Zelf ervaar ik het geluid zeker niet zo geprononceerd als dat het op de video klinkt, maar dat is niet vreemd: ik ben (net) niet lenig genoeg om tijdens het rijden met mijn oor in de buurt van mijn uitlaat te komen.

Aardige anekdote: ik reed door een Duits dorpje waar vrij hoge gevels erg kort op de straat staan en plotseling hoorde ik een behoorlijk stevig en imposant motorgeluid achter mij. Ik in de spiegels zoeken naar wat er achter mij reed... Ahum... Ik was er toch echt alleen...

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Bert M
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
- JDoubleOP
Gewoon een superopname, maar smaken verschillen natuurlijk
"Zum Einsatz kam der ZOOM H4N Recorder und das Sennheiser ME 2 EW Mikrofon.
Der Rekorder wurde in einer Bauchtasche verstaut und das Mikrofon wurde unter der Sitzbank direkt über dem Hinterreifen angebracht."
fyi gr.
Joop

"Zum Einsatz kam der ZOOM H4N Recorder und das Sennheiser ME 2 EW Mikrofon.
Der Rekorder wurde in einer Bauchtasche verstaut und das Mikrofon wurde unter der Sitzbank direkt über dem Hinterreifen angebracht."
fyi gr.
Joop
- JDoubleOP
W.Döppen schreef:als ze de microfoon aan de achterkant bij de uitlaat gemonteerd hebben, zou dit met een beetje nabewerking, heel goed het resultaat kunnen zijn van het geluid van de orginele uitlaat.
groeten Walter.
[media]qliatilvyas[/media]
- JDoubleOP
Schakelen, wat is dat
[media]Vs7bh6mQkQo[/media]
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Het filmpje van de 1600 op het circuit is imposant! Dat ga ik de berijder zeker niet nadoen. De rijder op het laatste filmpje houdt er inderdaad wel een bijzonder hoog toerental vs snelheid op na...
zeker gewend om op hele hoogtoerige motorfietsen te rijden (Duc?). Met het elastische blok van de 1600 in ieder geval volstrekt nutteloos... Wel grappige filmpjes
Bert M

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Bert M
Bert M
Bert M
Op een 1200RT kan je ook een heerlijk geluid verkrijgen
;
[media]EXXxDWV_06A[/media]

[media]EXXxDWV_06A[/media]
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 7647 Weergaves
-
Laatste bericht door JOS WRSM