Vandaag bij de dealer geweest om na te kijken over een top koffer van de K 16000 GTL vind dit een zeer mooie koffer oplossing voor de RT
Op de motor beurs in Groningen werd mij nog stellig verteld dat deze koffer NIET zo maar past op de R1200RT
Vandaag zelf gezien dat deze WEL past , de verkoper was zo vriendelijk om het te laten zien ( zelf wist die ook niet dat het zo paste)
Dat smoelde wel ERG FRAAI :shock: ook de ruggesteun geeft meer comfor (denk ik persoonlijk) voor de duo, kost een beetje maar heb je wel...............
Wel zit je evt. met de aansluiting voor het licht of 3e remlicht ( ga ik later wel uitzoeken )
De gehele motor word helemaal nieuw in kleur gespoten waarschijnlijk in parelmoer wit/grijs onderkant dan donker
Logo stickers worden ook gespooten met special opschrift.
Top Koffer K1600GTL
Moderator: RT_Patrick
- 1-handed
- Type: R1200RT
- Bijz: www.1-handed.com
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Sappemeer
- Contacteer:
Re: Top Koffer K1600GTL
Da's mooi voor je, maar ook $$$.
De led is een uitbreiding die ook een behoorlijke prijs heeft.
Bij de K1600 is het achterlicht al volledig LED, en bij de
is het CAN-bus aansturing (lees: 3 volt moduleert voor dimlicht, en 12 volt gelijkspanning bij bediening van de remmen) dus ik weet niet hoe die optionele LED-uitbreiding gaat reageren op het CAN-bus signaal.
Anders is het een kwestie van aansluiten op de accessoires-aansluiting achterin, heb ik ook gedaan en werkt perfect.
(maar dan is mijn led-unit ook CAN-bus compatible, gemaakt door Mr. BMW in de US of A)
De led is een uitbreiding die ook een behoorlijke prijs heeft.
Bij de K1600 is het achterlicht al volledig LED, en bij de

Anders is het een kwestie van aansluiten op de accessoires-aansluiting achterin, heb ik ook gedaan en werkt perfect.
(maar dan is mijn led-unit ook CAN-bus compatible, gemaakt door Mr. BMW in de US of A)
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht