Giel schreef:ja, misschien toch maar eens overwegen dan. Ik vond het ook zo dubbel om al dadelijk mijn zadel te laten bewerken zonder te weten wat ik in de plaats zou krijgen...
Heb ondertussen een BMW winkel gevonden op 20km van thuis waar ze naar eigen zeggen ook alle Wunderlich zaken kunnen laten leveren.
Ga daar eens vragen of ik het daar niet eens kan en mag uitproberen en anders er maar eens een weekendje Duitsland van maken.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Het zou mooi zijn indien men aldaar een Wunderlichzadel klaar heeft liggen wat je kan en mag gebruiken om proef te rijden. Want dat zou ik eerst wel echt uitproberen voordat je tot aanschaf overgaat. Je wilt uiteindelijk toch wel weten wat je koopt.
Verder als je de dealer laat bestellen, toch even een prijsvergelijking doen op de site van Wunderlich. Mogelijk ben je goedkoper uit als je zelf bij Wunderlich bestelt, want zij kunnen ook laten bezorgen.
Enne,,,,,, een weekendje of een tweetal dagen Duitsland is ook mooi. Weet je tenminste wat je koopt. Wel even tevoren telefoneren of men het zadel heeft liggen.
Om kilometers te rijden, moet je eerst meters maken.