Een gratis forum voor iedereen die van BMW Motorrad houdt. Hier deel je informatie, ervaringen en ritverhalen met andere BMW Motorrad-liefhebbers. Of je nu rijdt of fan bent, je bent welkom!
Inmiddels de Gorider gemonteerd, ik heb de beugel van de roadbook gebruikt, heb in aluminium een montage gefreesd die over de stang past. Had dit eerder al gedaan voor mijn coyote en de rooadbook dat gebruik ik toch niet.
Navigatiesteun ziet er gelikt uit ; vakwerk !
Maar effe , wat is in hemelsnaam een coyote ? (Neem aan dat je niet zo'n prairiebeest op de steun monteert )
Beamer63 schreef:Navigatiesteun ziet er gelikt uit ; vakwerk !
Maar effe , wat is in hemelsnaam een coyote ? (Neem aan dat je niet zo'n prairiebeest op de steun monteert )
Peter
Inderdaad geen prairiebeest maar een toestelletje dat de vaste en mobiele flitsers aangeeft
Ik heb een orginele BMW navigatiesteun op de kop kunnen tikken.
Nu is mijn vraag: Wat moet ik los halen en/of verwijderen om deze steun te kunnen plaatsen?
Volgens mij zit het vast met een boutje en moertje, en nu durf ik eigenlijk de schroefjes bovenop er niet uit te draaien omdat ik dan bang ben dat de moertjes in de kuip vallen en deze misschien niet terug kan vinden.
Wie kan mij raad geven?
flyer schreef:Ik heb een orginele BMW navigatiesteun op de kop kunnen tikken.
Nu is mijn vraag: Wat moet ik los halen en/of verwijderen om deze steun te kunnen plaatsen?
Volgens mij zit het vast met een boutje en moertje, en nu durf ik eigenlijk de schroefjes bovenop er niet uit te draaien omdat ik dan bang ben dat de moertjes in de kuip vallen en deze misschien niet terug kan vinden.
Wie kan mij raad geven?
Je kunt de schroefjes gerust loshalen. Er zitten geen moertjes achter maar klemmetjes met schroefdraad en die vallen er niet af.