Topkoffer niet meer van slot
Moderator: RT_Patrick
Topkoffer niet meer van slot
Geachte RT-rijders, onlangs heb ik een RT gekocht, heel blij mee. Vanavond zette ik echter mijn topkoffer op slot toen hij openstond . Had sleutel nodig om iets uit een zijkoffer te pakken. Krijg nu met geen mogelijkheid de sleutel omgedraaid van topkoffer. Hendels kunnen dus ook niet dicht. Koffer is wel enigszins vast te monteren en gelukkig en gek genoeg bleef topkoffer wel goed zitten op de weg naar huis over 50 km met snelweg en verkeersdrempels. Weet iemand hoe ik het rode lipje weer op-de-plaats-rust krijg tot ik topkofferdeksel sluit en tweede hendel ook weer dichtzet ?
Bij voorbaat dank
Bij voorbaat dank
Re: Topkoffer niet meer van slot
Oei oei. ....
Dan is die rode lip zeer waarschijnlijk verbogen en zelfs gescheurd, vrees ik. Heb ik ook een keer gehad. Hier hielp in mijn geval alleen nog met een schroevendraaier proberen de lip recht te buigen.
Vervolgens brak hij bij mij af en was ik geld en werktijd kwijt om een nieuw setje te monteren.
Dan is die rode lip zeer waarschijnlijk verbogen en zelfs gescheurd, vrees ik. Heb ik ook een keer gehad. Hier hielp in mijn geval alleen nog met een schroevendraaier proberen de lip recht te buigen.
Vervolgens brak hij bij mij af en was ik geld en werktijd kwijt om een nieuw setje te monteren.
Re: Topkoffer niet meer van slot
Bedankt Jan, heb schroevendraaier gebruikt inderdaad en WD-40 en toen kreeg ik het weer recht en terug. Ik deed koffer al op slot toen hij nog niet rand over rand dichtzat, al weer hoop geleerd, bedankt nogmaals.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2164 Weergaves
-
Laatste bericht door Nightstalker
-
- 4 Reacties