Toch in april maar ene Kennie van msa gebeld daar ik nu 2 1/2 dl kwijt was. Hij kon dat klusje wel voor mij fixsen 's middags gebracht zodat ik hem 'savonds weer op kon halen. Niet dus. Na een uur werd ik gebeld om gauw te komen voor overleg. Wat bleek waarschijnlijk was ook een keerring tussen het M.blok en de versn.bak stuk. De moed zakte in de laarzen. Al met al maken maar, zo werd afgesproken. Alleen kon de beste man mij pas na 2 1/2 week helpen. Tis niet anders. Wat schets mijn verbazing, na een week werd ik gebeld dat hij er aan begonnen was en of hij andere noodzakelijke zaken ook mocht doen. Hij ligt toch open. O.a. Abs pomp spoelen en verdroogde benz.slang + verdeler vervangen. De volgende dag, 5 uur weer telefoon. Kennie aan de lijn met de mededeling dat ik hem op kon komen halen. Verbazing was groot. Zaterdag morgen een m.maat gebeld en wij ernaar toe. En met een beter afgestelde motor incl. nieuwe kopp.plaat +2 nieuwe keringen in de versn.bak en verse olie, via Amerongen en de lekdijk richting Rijswijk. Ik bedoel maar zo kan het ook!!!! Dus die Kennie en z'n assistent, zijn voor mij voortreffelijke gasten in hun nieuwe werkplaats.
Wat betreft B.M.W. en z'n status heeft wat mij betreft wel een deukje opgelopen. Het betreft hier een R850RT b.jr. 2005
En nog maar 56500 km op de teller.(in 2011 ingevoerd van uit België met 13000 km op de teller)
Mag hopen dat het vertrouwen weer terug komt.