 Lekker schoongemaakt en karren maar. Half december weer uitzweten van de rubber mof. Weer oliepeil gecontroleerd, en ja hoor in versnellingsbak miste ik 1,2 dl. Bij navraag zou het de oliekering van de uitgaande vern.bak as moeten zijn. Of in het ergste geval gescheurde versn bak.  _002 De feestdagen in het verschiet, even niet aan denken en de spaarpot op peil brengen.
 Lekker schoongemaakt en karren maar. Half december weer uitzweten van de rubber mof. Weer oliepeil gecontroleerd, en ja hoor in versnellingsbak miste ik 1,2 dl. Bij navraag zou het de oliekering van de uitgaande vern.bak as moeten zijn. Of in het ergste geval gescheurde versn bak.  _002 De feestdagen in het verschiet, even niet aan denken en de spaarpot op peil brengen.Toch in april maar ene Kennie van msa gebeld daar ik nu 2 1/2 dl kwijt was. Hij kon dat klusje wel voor mij fixsen 's middags gebracht zodat ik hem 'savonds weer op kon halen. Niet dus. Na een uur werd ik gebeld om gauw te komen voor overleg. Wat bleek waarschijnlijk was ook een keerring tussen het M.blok en de versn.bak stuk. De moed zakte in de laarzen. Al met al maken maar, zo werd afgesproken. Alleen kon de beste man mij pas na 2 1/2 week helpen. Tis niet anders. Wat schets mijn verbazing, na een week werd ik gebeld dat hij er aan begonnen was en of hij andere noodzakelijke zaken ook mocht doen. Hij ligt toch open. O.a. Abs pomp spoelen en verdroogde benz.slang + verdeler vervangen. De volgende dag, 5 uur weer telefoon. Kennie aan de lijn met de mededeling dat ik hem op kon komen halen. Verbazing was groot. Zaterdag morgen een m.maat gebeld en wij ernaar toe. En met een beter afgestelde motor incl. nieuwe kopp.plaat +2 nieuwe keringen in de versn.bak en verse olie, via Amerongen en de lekdijk richting Rijswijk. Ik bedoel maar zo kan het ook!!!! Dus die Kennie en z'n assistent, zijn voor mij voortreffelijke gasten in hun nieuwe werkplaats.
Wat betreft B.M.W. en z'n status heeft wat mij betreft wel een deukje opgelopen. Het betreft hier een R850RT b.jr. 2005
En nog maar 56500 km op de teller.(in 2011 ingevoerd van uit België met 13000 km op de teller)
Mag hopen dat het vertrouwen weer terug komt.

 
  een F 650 GS bereden. Dit beest aangekocht in 2000, met 1200 km achter de wielen. Na een 1/2 jaar keringen van de vorkpoten naar de
  een F 650 GS bereden. Dit beest aangekocht in 2000, met 1200 km achter de wielen. Na een 1/2 jaar keringen van de vorkpoten naar de   . Als een slaaf heb ik deze heerlijke motor gebruikt. Het motorblok 11 jaar zwaar belast door hem te sturen naar de n.kaap, Kos via Turkijen en ook naar de Algarve en alle wegen die er zo'n beetje tussen liggen. Ik wil maar even zeggen motorblok van een toeleverancier, en het rijwiel gedeelte komt uit Berlijn. De door de jaren heen geleverde onderdelen voor het rijwiel gedeelte moesten ook helaas uit Berlijn komen. Waarbij opvalt 3 maal keringen voor de voorvork.
 . Als een slaaf heb ik deze heerlijke motor gebruikt. Het motorblok 11 jaar zwaar belast door hem te sturen naar de n.kaap, Kos via Turkijen en ook naar de Algarve en alle wegen die er zo'n beetje tussen liggen. Ik wil maar even zeggen motorblok van een toeleverancier, en het rijwiel gedeelte komt uit Berlijn. De door de jaren heen geleverde onderdelen voor het rijwiel gedeelte moesten ook helaas uit Berlijn komen. Waarbij opvalt 3 maal keringen voor de voorvork. 




