Voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

motionz
Type: Ik ben van plan om een BMW....RT te kopen
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Lichtenvoorde

Voorstellen

Ongelezen bericht door motionz »

Hallo ben al een aantal weken intensief op dit forum aan het rondbladeren omdat ik getriggerd werd door een RT.
Deze stond er ongebruikt en slecht onderhouden bij wat natuurlijk doodzonde is. Ik ben een totaal onervaren (op een paar weken na)
BMW kenner laat staan rijder, maar wil daar deze zomer verandering inbrengen!
Heb altijd off the road en HD Sportster gereden en ben nu weleens benieuwd of comfortabel toeren wat voor mij is...

Ben al her en der op marktplaats aan het neuzen en twijfel nog over de aanschaf, of een RT1100 of een RT1150 en stiekum kijk ik naar een 1200RT..
Heb ook naar de Kserie gekeken (vanwege prijsklasse) en een aantal proefritten gemaakt (K1100LT) maar is mij te gladjes, dus ga voor een boxer.
Ga nog even lekker door met info verzamelen maar als iemand alvast wat (koop)tips voor deze modellen heeft dan brand maar los
zou ik zeggen.

Gr. Marc
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Marc,

welkom op het RT-forum en bedankt voor je introductie.
Succes met je zoektocht naar een RT.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Franky
Type: R1150RT
Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door Franky »

Welkom, heel veel succes met je zoektocht en alvast veel plezier en veilige kilometers gewenst ;)
Grts Franky

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”