Voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: Overig R-serie
- Bijz: donkerblauw; GSA LC
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Hoofddorp
Voorstellen
hee allemaal,
'n nieuwe poging, m'n aanmelding uit 2012 blijkt naar de digitale jachtvelden te zijn verdwenen... Als je te weinig aanlogt, wordt je dan verwijderd?
Inmiddels ben ik 54 en rij al vanaf m'n 18e 'n BMW; ooit begonnen met 'n R60/5 ex-politie en als 'n soort groeibriljantje is dat inmiddels 'n R1200RT geworden...
Ook de vorige modellen gereden 1100RT en 1150RT.
Voor dat klassieke gevoel heb ik nog 'n R50 uit 1968 en voor de winter/woon/werk/pekel heb ik nog 'n Honda NTV650, met cardan, dat dan weer wel ;-)
groet
Hans
'n nieuwe poging, m'n aanmelding uit 2012 blijkt naar de digitale jachtvelden te zijn verdwenen... Als je te weinig aanlogt, wordt je dan verwijderd?
Inmiddels ben ik 54 en rij al vanaf m'n 18e 'n BMW; ooit begonnen met 'n R60/5 ex-politie en als 'n soort groeibriljantje is dat inmiddels 'n R1200RT geworden...
Ook de vorige modellen gereden 1100RT en 1150RT.
Voor dat klassieke gevoel heb ik nog 'n R50 uit 1968 en voor de winter/woon/werk/pekel heb ik nog 'n Honda NTV650, met cardan, dat dan weer wel ;-)
groet
Hans
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Voorstellen
Hallo Hans,
welkom terug zullen we dan maar zeggen.
Als je een jaar of langer niet meer op het forum hebt ingelogd wordt je account idd opgeheven. Dit doen we omdat we een actief ledenbestand willen houden. Uiteraard mag je weer een nieuw account aanmaken, zelf met de oude gebruikersnaam.
Veel plezier met je
en het
en wellicht tot ziens op het
:
welkom terug zullen we dan maar zeggen.
Als je een jaar of langer niet meer op het forum hebt ingelogd wordt je account idd opgeheven. Dit doen we omdat we een actief ledenbestand willen houden. Uiteraard mag je weer een nieuw account aanmaken, zelf met de oude gebruikersnaam.
Veel plezier met je

Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
-
- Type: Overig R-serie
- Bijz: donkerblauw; GSA LC
- Woonplaats of omgeving: Hoofddorp
Re: Voorstellen
Hoi Jos,
dank voor je bericht, en dat heb ik dus precies gedaan, een nieuw account met zelfde naam ;-) de zelfkennis is er wel he: te weinig aangelogd..
Tot ziens op het forum of IRL,
met vriendelijke groet,
Hans
dank voor je bericht, en dat heb ik dus precies gedaan, een nieuw account met zelfde naam ;-) de zelfkennis is er wel he: te weinig aangelogd..
Tot ziens op het forum of IRL,
met vriendelijke groet,
Hans
- Franky
- Type: R1150RT
- Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!