voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

bazuin96

voorstellen

Ongelezen bericht door bazuin96 »

Hallo,
Ik ben Jan Lovink, woon in Harderwijk en werk in het magazijn bij DE Mercedes dealer in Almere. Ik rijd 40 jaar motor met een onderbreking toen de kinderen opgroeiden. Mijn eerste was een R51/3 toen ik 18 jaar was. Daarna heb ik veel motoren gehad in allerlei types van HondaCB450, Goldwing, Untruder 1400, kawa Vulcan 1500, Ducati 740SS, Ducati ST2 en ST4 enz. enz. De laatste 7 jaar heb ik Guzzi California 3 gereden. Hier had ik de laatste tijd nogal vage elektrische en ontstekingsproblemen mee. Toen hij weer een tijdje goed liep heb ik hem verkocht omdat ik toch een betrouwbare motor wil hebben.
Sinds 14 dagen staat er naast mijn opgeboorde, met speciale zuigers, nokkenassen, carburateur en ontsteking uitgevoerde Sportster een BMW R1150r in de schuur.
Hier hoop ik veel plezier van te hebben. Ik doe nagenoeg alle onderhoud zelf en vind een forum belangrijk om tips te krijgen, bijvoorbeeld welke banden te gebuiken, over hoe anderen problemen oplossen en ideeen te krijgen voor eventuele handige aanpassingen.
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: voorstellen

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Jan,

Welkom op het RT-forum en gefeliciteerd met de 1100R.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Franky
Type: R1150RT
Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Re: voorstellen

Ongelezen bericht door Franky »

Welkom, heel veel plezier en veilige kilometers gewenst ;)
Grts Franky

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”