Even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1100RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Maassluis
Even voorstellen
Hallo BMW rijders,
Mijn naam is Isaac. In mijn jonge jaren heb ik aan wat motorcross gedaan. Door de vervolgstudies, huwelijk en kinderen heb ik jaren even geen motor meer gereden. Maar het is een verslaving dus met een motor uit de schroot, welke ik in 9 maanden compleet gereviseerd had tot een mooie antieke motor (Suzuki 550L), weer met het rijden begonnen. Sinds enkele jaren ben ik in het gelukkige bezit van een BMW R1100RT en heb daar ook wat kennissen mee aangestoken.
Vroeger automonteur geweest, daarna de elektrotechniek en de elektronica in gedoken. Ik ben iemand die graag de techniek gebruikt zoals deze voor mij wenselijk is. Daarom is mijn motor ook aangepast zodat deze doet wat ik wil en niet wat de ontwerper handig lijkt.
Hopende dat ik de wel willende hobbyisten wat kan steunen en waar ik vast loop ook de steun kan vinden.
Isaac
Maassluis (ZH)
Mijn naam is Isaac. In mijn jonge jaren heb ik aan wat motorcross gedaan. Door de vervolgstudies, huwelijk en kinderen heb ik jaren even geen motor meer gereden. Maar het is een verslaving dus met een motor uit de schroot, welke ik in 9 maanden compleet gereviseerd had tot een mooie antieke motor (Suzuki 550L), weer met het rijden begonnen. Sinds enkele jaren ben ik in het gelukkige bezit van een BMW R1100RT en heb daar ook wat kennissen mee aangestoken.
Vroeger automonteur geweest, daarna de elektrotechniek en de elektronica in gedoken. Ik ben iemand die graag de techniek gebruikt zoals deze voor mij wenselijk is. Daarom is mijn motor ook aangepast zodat deze doet wat ik wil en niet wat de ontwerper handig lijkt.
Hopende dat ik de wel willende hobbyisten wat kan steunen en waar ik vast loop ook de steun kan vinden.
Isaac
Maassluis (ZH)
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Even voorstellen
Hallo Isaak
Welkom op het
. We uiteraard willen we graag van je kennis profiteren. Uiteindelijk is kennis macht.
Veel plezier op het forum en van je
Welkom op het

Veel plezier op het forum en van je

Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Hallo Isaac,
Van harte welkom op ons mooie forum en naast het sleutelen ook vele plezierige kilometers toegewenst op je
!
Eilert
Van harte welkom op ons mooie forum en naast het sleutelen ook vele plezierige kilometers toegewenst op je

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- Franky
- Type: R1150RT
- Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
- Ton1959
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R80
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Hoi Isaac, welkom hier. Nou worden we wel nieuwsgierig naar al die aanpassingen hoor. Veel plezier op het forum.
Ton
Ton
- beamer charly
- Bijz: bmw r850r
- Woonplaats of omgeving: Oirsbeek (L)
- Bert M
- Erelid
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Van harte welkom op ons mooie
! Veel rij- en leesplezier toegewenst!
Bert M

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!