Hallo BMW rijders. Even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- Berry Melinda
- Type: R1100RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Eerde NBr
Hallo BMW rijders. Even voorstellen
Wij zijn Berry en Melinda uit Eerde Noord Brabant. Ik (Berry) ben 53 en Melinda is 43 jaar.
Ik ben al sinds 1992 een doorgewinterde motorrijder. Mijn vrouw is sinds 2001 met deze hobby begonnen en heeft de smaak ook goed te pakken.
Vanaf het moment dat zij haar motor rijbewijs heeft zijn wij begonnen met het organiseren van toertochten en motor weekenden. Wij hebben jaren allebei een BMW R1100GS gereden en hebben zowat heel Frankrijk, Pyreneeën en een stukje van noord Spanje gehad en natuurlijk Luxenburg en het moezelgebied in Duitsland.
Dit hebben wij gedaan tot 2010. toen hebben we de motoren verkocht omdat het niet meer ging met de kinderen. We hebben toen een camper gekocht.
Maar een motorrijder blijft een motorrijder. Kleine kinderen worden groot, dus hebben we sinds kort een BMW R1100RT gekocht om zo onze hobby weer voort te zetten.
Ik hoop via deze forum leuke kontakten te krijgen en eventuele problemen op te lossen of op te kunnen lossen.
Ik ben zelf behoorlijk handig en uitvindings rijk. Het onderhoud aan motoren en natuurlijk auto's heb ik altijd zelf gedaan. Een echte hobby-ist dus.
Wij wensen iedereen veel fijne motor kilometers.
Groetjes uit Branant van Berry en Melinda.
Ik ben al sinds 1992 een doorgewinterde motorrijder. Mijn vrouw is sinds 2001 met deze hobby begonnen en heeft de smaak ook goed te pakken.
Vanaf het moment dat zij haar motor rijbewijs heeft zijn wij begonnen met het organiseren van toertochten en motor weekenden. Wij hebben jaren allebei een BMW R1100GS gereden en hebben zowat heel Frankrijk, Pyreneeën en een stukje van noord Spanje gehad en natuurlijk Luxenburg en het moezelgebied in Duitsland.
Dit hebben wij gedaan tot 2010. toen hebben we de motoren verkocht omdat het niet meer ging met de kinderen. We hebben toen een camper gekocht.
Maar een motorrijder blijft een motorrijder. Kleine kinderen worden groot, dus hebben we sinds kort een BMW R1100RT gekocht om zo onze hobby weer voort te zetten.
Ik hoop via deze forum leuke kontakten te krijgen en eventuele problemen op te lossen of op te kunnen lossen.
Ik ben zelf behoorlijk handig en uitvindings rijk. Het onderhoud aan motoren en natuurlijk auto's heb ik altijd zelf gedaan. Een echte hobby-ist dus.
Wij wensen iedereen veel fijne motor kilometers.
Groetjes uit Branant van Berry en Melinda.
Met vriendelijke Kilometers
Berry en Melinda
Kawa Z500, Kawa Z550, Yamaha XJ900, Honda pan european st1100, BMW R1100GS, BMW R1100GS, BMW R1100RT.
Berry en Melinda
Kawa Z500, Kawa Z550, Yamaha XJ900, Honda pan european st1100, BMW R1100GS, BMW R1100GS, BMW R1100RT.
- Ton1959
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R80
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Re: Hallo BMW rijders. Even voorstellen
Hoi Berry en Melinda,
Veel succes met de R1100RT. Als je eenmaal dat motorvirus te pakken hebt kom je er niet meer vanaf.... gelukkig denk ik dan maar.
Veel plezier op het forum hier en welkom.
Ton
Veel succes met de R1100RT. Als je eenmaal dat motorvirus te pakken hebt kom je er niet meer vanaf.... gelukkig denk ik dan maar.
Veel plezier op het forum hier en welkom.
Ton
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Welkom op ons mooie
! Veel lees- en vooral veel rijplezier toegewenst!
Bert M

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Hallo Berry en Melinda
welkom op het RT Forum en wat leuk dat jullie weer opgestapt zijn. Wellicht tot ziens op het
:
welkom op het RT Forum en wat leuk dat jullie weer opgestapt zijn. Wellicht tot ziens op het

Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Hallo Berry en Melinda,
Van harte welkom op ons
en vele plezierige kilometers toegewenst op de
!
Eilert
Van harte welkom op ons

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- EL SCORPIO
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
- Woonplaats of omgeving: Haarlem
Hallo Berry en Melinda, Welkom op dit gezellige forum en heel veel plezier met de RT.
- Franky
- Type: R1150RT
- Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Welkom, heel veel plezier en veilige kilometers gewenst 

Grts Franky
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!