Graag meld ik mij hier als nieuw lid. De reden van aanmelding is helaas minder leuk en misschien wat ongebruikelijk.
Ik vraag op voorhand daar begrip voor...
Wie is ECM
;-)
Tja dan beginnen met WAT is ECM.
Het staat voor Ex-Cruise-Me
Een naam overgehouden toen ik van mijn CRUISER overstapte naar het GS forum. De Cruiser was leuk maar niet echt voor woon-werk.
GS? Ja sinds eh.. 2004 rij ik verschillende (na elkaar) GS' en. Ook momenteel heb ik een R1200GSA in de schuur staan.
De nickname ECM heb je misschien eerder gehoord. En wel op het WAYPOINT gps forum. Daar was ik een paar jaar onbezoldigd GPS expert.
Mogelijk dat ik je via dat forum met raad en daad heb bij kunnen staan. Een leuke hobby maar daar ben ik nu mee gestopt.
En Wie is ECM nou .. Ton mag ook hoor :-)
Wat doe ik hier
Kort en krachtig: Een

En de niet zo leuke reden: Mijn zwager heeft van de zomer in de USA een hersenbloeding gekregen.
De RT is van hem. Het was zijn ding en liefde. Door zijn ziekte is hij niet meer in staat om motor te rijden. En hij moet zich volledig richten op revaldiatie. Graag help ik hem om zijn motor (en een hoop kleding etc) voor een redelijke prijs van de hand te doen.
Ik weet dat het niet zo heel netjes is om alleen daarvoor bij een forum je aan te melden.
Maar ik hoop op jullie begrip.
Het zou je zelf maar overkomen ....
Met vriendelijke groet
Ton