Anwb tourtochten inladen
Moderator: RT_Patrick
- Mkollau
- Type: R1100RT
- Bijz: Corbinzadel en Garmin navigatie
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Hilvarenbeek
- Contacteer:
Anwb tourtochten inladen
Ik heb een vraag. Ik zit al enkele dagen te stoeien met de tochten die anwb promotor heeft op mijn garmin 390 te krijgen. Ik zit nu in de fase dat mijn vrouw al kriegel wordt als ik er over begin. Wie heeft voor mij de remedie? Wie helpt Marcel de winter door.?
Met vriendelijke groet,
Marcel Kollau
Met vriendelijke groet,
Marcel Kollau
Met vriendelijke groet,
Marcel Kollau
Marcel Kollau
- aantzeetje
- Type: R1200RT
- Land: B
- Woonplaats of omgeving: Oostduinkerke
Re: Anwb tourtochten inladen
Waar zit je probleem juist?
- downloaden en openen van de route(s)? als je geen programma hebt om te un-zippen, installeer dan 7-zip, gratis en snel
- ze in je 390 zichtbaar maken? denk dat ze eens naar je 390 gestuurd ze in de temp.gpx file terecht komen en door je toestel automatisch ingeladen worden bij aanzetten Via de reisplanner kan je dan je routes rijden of wissen
- downloaden en openen van de route(s)? als je geen programma hebt om te un-zippen, installeer dan 7-zip, gratis en snel
- ze in je 390 zichtbaar maken? denk dat ze eens naar je 390 gestuurd ze in de temp.gpx file terecht komen en door je toestel automatisch ingeladen worden bij aanzetten Via de reisplanner kan je dan je routes rijden of wissen
- PaPinkelman
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: BMW F800GT
- Woonplaats of omgeving: Helmond
Inderdaad, met alleen maar als beschrijving "het lukt niet" kunnen we niet zoveel beginnen.
Beschrijf eens stap voor stap wat je doet/gedaan hebt om een Promotor route in je GPS te krijgen. En waar het dan misgaat of welke foutmelding je krijgt. Dan kunnen wij je wat gerichter helpen.
Beschrijf eens stap voor stap wat je doet/gedaan hebt om een Promotor route in je GPS te krijgen. En waar het dan misgaat of welke foutmelding je krijgt. Dan kunnen wij je wat gerichter helpen.
Groeten,
Frank
BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
Frank
BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
- Hans Vaessen
- Type: Ik heb een andere motor
- Woonplaats of omgeving: Wierden
En ook: waar haal je de route precies vandaan, welk bestandsformat is het?
- aantzeetje
- Type: R1200RT
- Land: B
- Woonplaats of omgeving: Oostduinkerke
Mkollau haalt de routes hier vandaan: http://www.anwbmotor.nl/motorroutes-friesland
Alle routes zijn gezipped, dus je hebt WinRar, UnZip, 7-zip....of een ander unzip programma nodig
De meeste routes worden zowel in .itn (TomTom) als in .gdb (Garmin) aangeboden.
Maar ja, als de vraagsteller niet antwoord kunnen we hier nog eindeloos ouwehoeren
Alle routes zijn gezipped, dus je hebt WinRar, UnZip, 7-zip....of een ander unzip programma nodig
De meeste routes worden zowel in .itn (TomTom) als in .gdb (Garmin) aangeboden.
Maar ja, als de vraagsteller niet antwoord kunnen we hier nog eindeloos ouwehoeren
- Hans Vaessen
Klopt. ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat vraagsteller de zip danwel gdb rechtstreeks naar het toestel zet (en dat gaat dus inderdaad niet werken). Ergo: eerst openen in Basecamp.aantzeetje schreef: Maar ja, als de vraagsteller niet antwoord kunnen we hier nog eindeloos ouwehoeren
Danwel het probleem is dat de route opgeknipt wordt (ergo: via's soft maken).
Maar even reactie afwachten wat nu precies het probleem is..
- Mkollau
- Type: R1100RT
- Bijz: Corbinzadel en Garmin navigatie
- Woonplaats of omgeving: Hilvarenbeek
- Contacteer:
sorry mensen erg druk weekend gehad. ik haal ze van anwb inderdaad gdb bestanden. ik beschrijf binnenkort de gehele route. ben niet gewent dat er zo snel gereageerd wordt op vragen. compliment voor de lede en excuses mijnerzijds voor mijn laksheid.
Met vriendelijke groet,
Marcel Kollau
Marcel Kollau
- Hans Vaessen
Oh, dat valt nogal mee hoorMkollau schreef:excuses mijnerzijds voor mijn laksheid.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 3947 Weergaves
-
Laatste bericht door schoonwater
-
- 0 Reacties