Who is . . .

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

ErikS
2024
2024
Type: R1250RT
Bijz: met TFT en nu ook met Android auto en MRA
Land: NL
Woonplaats of omgeving: West Veluwe-Vallei
Contacteer:

Who is . . .

Ongelezen bericht door ErikS »

Ik ben Erik S. uit het midden van het land. Woon al enige tijd in de parel van Gelderland en rij inmiddels een 20 jaar motor. Ben van middelbare leeftijd en werk bij de overheid. Voor mijn werk heb ik een aantal rijvaardigheidscursussen gekregen en tot voor kort heb ik gedurende een tiental jaren van mijn kennis gebruik gemaakt om o.a. voor de LCVM rijvaardigheidstrainingen te verzorgen.
Ik ben begonnen op een Suzuki VX800 maar omdat al snel bleek dat ik per jaar toch tussen de 15 en 20.000 km reed ben ik na er twee versleten te hebben overgestapt op de Boxer, waar ik al eerder kennis mee gemaakt had via mijn werk. 8)_
Eerst een RT1100 toen een RT1150 en daarna 2x een RT1200. En als alles goed gaat in maart mijn derde!
Naast motorrijden heb ik als hobby elektronica (kijk maar naar de aanpassingen op mijn motor) Geocaching en computers en voor deze laatste twee onderwerpen een redelijk op de hoogte zijnde vraagbaak voor vrienden en kennissen. Een aardige combinatie al zeg ik het zelf. _004
Blikje op mijn site werpen (hij is nog steeds niet af _003 )! http://www.poboxes.nl
volg een rijvaardigheidstraining, omdat motorrijden altijd beter (en veiliger) kan!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
met een Sena SC2 in de helm en Zumo XT op de R1250RT-TFT met radio en BMW navigatie. En met My Route App en een Carpuride 702 voor Android Auto motor!!
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Who is . . .

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Erik en welkom op het RT-forum .
Leuke website heb je. Ook gelezen dat je site een Joomla upgrade moet ondergaan. Mijn tip: stap gelijk over naar Wordpress. Dat is veel gebruikersvriendelijker als het om een niet te grote website gaat.

veel plezier met het forum en je -1200- . . . . _004
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Erik,

Van harte welkom op ons mooie forum en vele plezierige kilometers toegewenst op je RT! Big RT Smile

[groet] Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Zwiety
Type: R1200RT
Land: Nld
Woonplaats of omgeving: A'foort

Ongelezen bericht door Zwiety »

Hoi Erik,
Welkom op dit forum. Ik heb je website gelezen en zie dat je heel wat apparatuur aan je motor hebt "gehangen". Lijkt me niet een alledaagse keuze (PTT-toets? Break-koppeling? Portofoon?) voor de gemiddelde RT-rijder. Ik kom niet verder dan een NAV met (toekomstige Sena) bluetooth aan het stuur ....

Veel plezier op dit RT-forum Big RT Smile
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Welkom Erik!

Het is inderdaad leuk tijdverdrijf de motor af te stemmen naar je wensen & eisen;
Of het techniek is, uiterlijk, comfort of veiligheid, of de berijder zelf, je kunt er echt je ei in kwijt, ik heb bijna geen andere hobby's meer nodig! :lol:

En je kunt er niet alleen een website mee vullen, een heel forum zelfs! ;)
Daarnaast, althans dat vindt ik zelf, je leert er elke keer weer wat bij.

Jammer van je website, zo zijn de 2 aangehaalde filmpjes zijn niet meer bereikbaar, maar dat zal wel weer goedkomen.
De oude website is ook leerzaam. _004

Wat betreft Joomla (v2.5.14 in mijn geval) versus WordPress (v3.1.2) ben ik zelf nog niet helemaal uit.
WordPress is inderdaad populairder maar wordt ook heel vaak aangevallen. (door gekende zwakheden binnen WordPress).
Een alternatief waar ik momenteel naar kijk is ShareTronix, zijnde een mini-blog.

PS: Ik zou je gastenboek wissen en/of op slot zetten tegen die spammers die er nu op staan. ;)
beamer charly
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: bmw r850r
Woonplaats of omgeving: Oirsbeek (L)

Ongelezen bericht door beamer charly »

Welkom Erik op het RT-forum , leuke site die je hebt
Groet Beamer Charly
give your guardianangel a challenge
Marianne
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW F800GT
Woonplaats of omgeving: Scherpenzeel (Gld)

Ongelezen bericht door Marianne »

Hey Erik,

Nu zie ik pas dat je lid geworden bent van dit fantastische forum. Big RT Smile
Welkom en veel plezier hier nog.
Groeten Marianne

Ik geniet van het leven en ik geniet van motorrijden
BMW F800GT(2018), maart 2018 - ???, met BMW Navigator VI
Voorheen: BMW R1200RT(2010) 2014 - 2018, BMW R1200RT(2007) 2010 - 2014, BMW R1150RT, 2006 - 2010, BMW K75RT, 2004 - 2005
Franky
Type: R1150RT
Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Ongelezen bericht door Franky »

Welkom, heel veel plezier en veilige kilometers gewenst ;)
Grts Franky

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”