lakverzegeling.
Moderator: RT_Patrick
- peterBig
- Type: R1200RT
lakverzegeling.
Zo eindelijk is het zover!
Vandaag naar Rijen om de nieuwe RT op te halen. Hij staat er mooi glanzend bij, omdat deze week de fiets is behandeld met Ceramic Pro 9H. dat is een glascoating, waardoor vuil niet meer zo goed kan aanhechten en de glans/kleur wordt veel intenser.
kost wel een paar centen, maar met zuiver maken en door conservering blijft de RT dan wel langer mooi. Mijn auto's heb ik ook laten behandelen, die staan altijd buiten en het resultaat is echt verbluffend. het vuil spuit je er met water gewoon weer af.
Mijn fiets staat binnen en komt met pekel niet op de weg.
ben benieuwd hoe dit gaat bevallen......
Vandaag naar Rijen om de nieuwe RT op te halen. Hij staat er mooi glanzend bij, omdat deze week de fiets is behandeld met Ceramic Pro 9H. dat is een glascoating, waardoor vuil niet meer zo goed kan aanhechten en de glans/kleur wordt veel intenser.
kost wel een paar centen, maar met zuiver maken en door conservering blijft de RT dan wel langer mooi. Mijn auto's heb ik ook laten behandelen, die staan altijd buiten en het resultaat is echt verbluffend. het vuil spuit je er met water gewoon weer af.
- Hazeldonk
- Type: R1200RT
- Bijz: Xenon verlichting, valbeugels, HyperPro veren.
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Dordrecht
- Contacteer:
Re: lakverzegeling.
Wat denk je :lol:peterBig schreef:Zo eindelijk is het zover!
veel plezier
Ben
R 1200RT 2005 met Pilot Xenon 5000K, Zumo 350LM, SHOEI MULTITEC, SENA SMH5 headset, Nikon D60 en Sony Cyber-shot. Lid BMW Club Nederland, ANWB, WW.
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
Op voorhand dan nu al veel plezier met je nieuwe fiets!
Groeten
Easy Louis
Groeten
Easy Louis
Lak is dan wel verzegeld maar een motor heeft meer onderdelen! En hoe zijn die beschermd?
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!