Ik ben Marcel Kollau woonachtig in Hilvarenbeek net begonnen aan mijn tweede jeugd. Ik heb altijd motor gereden tot dat kinderen werk het volgens mij niet meer mogelijk maakte. Soms maak je verkeerde keuzes. ik had mijn ouwe vertrouwde Kawasaki 750 nog in de garage laten staan. bedolven onder stof, vuilniszakken stond hij daar langzaam een stille dood te sterven. tot ik hoorde van een initiatief in Goirle. Stichting Motorcycle Support dit is een stichting die ism andere motorzaken mensen met een beperking of moeite met de arbeidsmarkt een kans geven en een stukje opleiding. ik denk dat is het. contact gezocht en mijn ouwe Kawa werd opgehaald. niet veel later kreeg ik een telefoontje dat er wel erg veel kosten aan zouden komen om hem op te knappen. Ik heb hem geschonken zodat ze er een sleutelfiets van konden maken.
Maar het zaadje was geplant en oude liefde roest niet. ik mijn stoute schoenen aan getrokken en toch maar weer eens op het internet gaan kijken wat er te halen valt. Mijn oog viel op een BMW R1100RT. Gewikt, gewogen, gereden, onderhandeld en besloten. Nu ben ik eigenaar geworden van een BMW R1100RT en daarnaast van nieuwe kleding laarzen handschoenen en niet te vergeten nieuwe helm. dus mochten jullie me zien op een BMW trots als een pauw met nieuwe kleding en de rest. groet me dan even. Ik ben diegene met die big smile
gr Marcel