Nieuw: Egghead - R1200RT

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Egghead

Nieuw: Egghead - R1200RT

Ongelezen bericht door Egghead »

Hallo Forumgebruikers,

Na een tijd meelezer te zijn geweest op dit forum is het nu wel eens tijd om me voor te stellen.

Mijn naam is Edwin, 37 jaar en woonachtig in Lelystad. Ondertussen rijd ik op mijn 3e RT. Na een R80RT ben ik nu bezig aan mijn 2e R1200RT. Een heerlijke motor! Ik gebruik deze fiets vooral voor woon-werkverkeer, ritjes in mijn vrije tijd doe ik hoofdzakelijk met onze Suzuki Bandit 1200 met Boxer zijspan (dan kunnen mijn 2 kinderen mee). Mijn vrouw (Mirjam) rijdt zelf ook motor (ook w-w). Na een BMW F800ST rijdt zij nu op een Kawasaki Versys Traveller.

Mijn huidige RT heb ik nu een goeie maand, ondertussen alweer 2.500 km weggereden. Ik heb de Lifestyle Edition gekocht, af fabriek voorzien van alle opties op de radio na. Kleur: Saphier zwart. Voor de looks heb ik de kleppendeksels en wielen matzwart laten coaten. Extra's: Xenon, grote Wunderlich ruit, Zumo 550, Oliekoelerbeschermer (Touratech) en sinds vandaag de grote topkoffer (in kleur) en een Rapid Bike. Wensen: alleen nog een hardere buddy (waarschijnlijk bij http://www.rayz.com" onclick="window.open(this.href);return false;)

Zodra ik een fotootje gemaakt heb van m'n motor zal ik deze in dit topic plaatsen.

Gr.
Edwin
Ralph Romein
Type: R1200RT/LC
Bijz: Ebony Metallic 2015, Sena 10R
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn

Re: Nieuw: Egghead - R1200RT

Ongelezen bericht door Ralph Romein »

Hoi Edwin, welkom!

Rij ook de 1200RT en ben er heel tevreden over. Kom vandaag net terug van 4 dagen in Schotland rondrijden. Was super.
Hoeveel km had je vorige 1200RT (ofwel, waarom heb je 'm ingeruild voor deze?)

Ben benieuwd naar de foto's :D

Ralph
Mvg, Ralph Romein

Afbeelding
moh_fan
Woonplaats of omgeving: N-Br

Ongelezen bericht door moh_fan »

Welkom Egghead!
Eindelijk weer een 1200 Rbij... volgens mij zijn we zwaar in de minderheid :(
Héééééél raar... want 't is gewoon de fijnste der RT's :D
Ook ik ben benieuwd naar een foto.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
R1150RT - R1200RT '07 / '08 / '11 / '15
--- Lid BMW MC Vlaanderen ---
maRTin

Ongelezen bericht door maRTin »

Ho ho Moh fan, ik heb op het ogenblik het genoegen om ook op de RT der RT's te rijden !
Een hele mooie rode!(ook weer te koop trouwens, ik hobby nou eenmaal met motoren)
Jij maakt er hele kleine lettertjes van, Nou, Ik HELE GROTE : DE FIJNSTE RT DIE ER IS !!!!!! :D
Egghead

Zo, vanochtend even een ploatie gemaakt van m'n RT:

Afbeelding
Egghead

En nog een piccie van uit een andere hoek:

Afbeelding
Egghead

En omdat we zo gek op plaatjes zijn, nog eentje om het af te leren:

Afbeelding
Egghead

En dan snuffel je eens door je fotobestanden en kom je een mooie foto tegen van je ex-fietsen...
De blauwe F800ST van Mirjam, mijn vorige R1200RT en de heerlijke ploffer R80RT

Afbeelding
Egghead

Ralph Romein schreef:
Rij ook de 1200RT en ben er heel tevreden over. Kom vandaag net terug van 4 dagen in Schotland rondrijden. Was super.
Hoeveel km had je vorige 1200RT (ofwel, waarom heb je 'm ingeruild voor deze?)
Hoi Ralph
Met m'n vorige RT had ik ongeveer 37 duuzend kilometers gereden. Tja, waarom inruilen? Eigenlijk was ik van plan om langer met m'n RT2007 door te rijden, maar de dealer deed me een zo aantrekkelijk aanbod dat ik eigenlijk gelijk een handtekening onder het koopcontract zette :lol:
M'n vorige RT had ik bijna twee jaar, liep bijna uit de garantie, er kwam weer een o/h beurt aan, nieuwe bandjes, dus maar een nieuwe gekocht.

Schotland: tof! Staat (ook al) op het verlanglijstje om eens naar toe te gaan

Gr.
Edwin
ltjl

Ongelezen bericht door ltjl »

Egghead,

Die 1200RT is echt een mooie fiets ! Complimenten !!!
Wildripper
Type: R1200RT
Land: Tsss echt niet
Woonplaats of omgeving: Westfriesland

Ongelezen bericht door Wildripper »

Mooie kleurstelling, je zou bijna zelf naar de dealer rennen. :D
Zümo XT
moh_fan

Egghead schreef:Eigenlijk was ik van plan om langer met m'n RT2007 door te rijden, maar de dealer deed me een zo aantrekkelijk aanbod dat ik eigenlijk gelijk een handtekening onder het koopcontract zette :lol:
Grappig...
April 2007 ben ik 12RT gaan rijden... 17 maanden en 48.000km later heb ik 'm ingeruild voor mijn huidige 12RT.
Ook mij werd 'an offer I couldn't refuse' gedaan. :)
Egghead

moh_fan schreef: Grappig...
April 2007 ben ik 12RT gaan rijden... 17 maanden en 48.000km later heb ik 'm ingeruild voor mijn huidige 12RT.
Ook mij werd 'an offer I couldn't refuse' gedaan. :)
Aan jouw kilometerstand te zien rijd jij ook het hele jaar door. Gebruik jij in der wintermaanden een pekelfiets, of heb je je RT winterklaar en 'pekel-resistent' gemaakt :roll:
Afgelopen winter heb ik doorgereden met mijn RT, maar 'm braaf na elke rit afgespoeld. Eigenlijk te veel werk. Ik twijfel nu nog: of een ouwe fiets erbij kopen (k75 oid), of de RT dik in het vet zetten en doorrijden. Hoe heb jij dat gedaan?
moh_fan

Ik rijd zomer en winter door.
Afgelopen winter heb voor het eerst in mijn motorrijdperiode mijn moto behandeld.
Geen toestanden, makkelijk, goede bescherming, makkelijk te verwijderen waren kernwoorden tijdens mijn zoektocht naar winterse bescherming.
ACF-50 werd mijn ding.
Moet zeggen dat het zijn belofte waarmaakte... voor het eerst kwam mijn Beemer zonder pekel-schade de winter door!
Oh ja... ben geen poetser...
dhr
Bijz: Alpine Weiss
Contacteer:

Ongelezen bericht door dhr »

PEKEL: hebben we ook een interessant draadjevoor met een een link naar een leuk tetsje (met dank aan moh_fan)
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
Egghead

dhr schreef:PEKEL: hebben we ook een interessant draadjevoor met een een link naar een leuk tetsje (met dank aan moh_fan)
Briljant draadje, daar heb ik veel aan! :idea:

Alhoewel een speelfiets (aan te kopen onder het mom van pekelfiets...) me ook wel aanstaat... :lol:
[maar laat ik dat eerst maar eens heel voorzichtig brengen bij de directie thuis...)
dhr
Bijz: Alpine Weiss
Contacteer:

Ongelezen bericht door dhr »

Ik kies er bewust voor (los van het lastige probleem om er een business case door te krijgen bij de directrice) om mijn RT goed te beschermen.
Ik vind de RT qua bescherming en comfort de ideale winterfiets. Elke andere fiets ben je slechter af. Afgelopen winter heb ik hem maar 2 x laten staan omdat ze ijzel voorspelden, voor de rest gewoon lekker doorgereden.
Egghead schreef:
dhr schreef:PEKEL: hebben we ook een interessant draadjevoor met een een link naar een leuk tetsje (met dank aan moh_fan)
Briljant draadje, daar heb ik veel aan! :idea:

Alhoewel een speelfiets (aan te kopen onder het mom van pekelfiets...) me ook wel aanstaat... :lol:
[maar laat ik dat eerst maar eens heel voorzichtig brengen bij de directie thuis...)
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
**AC**

Ongelezen bericht door **AC** »

Egghead schreef: Voor de looks heb ik de kleppendeksels en wielen matzwart laten coaten.

Gr.
Edwin
Hoi Edwin,

En waar heb jij de cilinders en je velgen zo mooi laten coaten? Nog een beetje betaalbaar?
In ieder geval alvast bedankt!

Gr. Milan

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”