Aangenaam

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Henk850gps

Aangenaam

Ongelezen bericht door Henk850gps »

Hey B.M.W. ers c.q. Computeraars. Na een vernieuwde aanmelding hier op het forum, even voorstellen. Na zo'n 12 jaar en 130.000 km meer dan genietend rond gezworven te hebben door Europa op mijn F650 blauw witte Dakar, rijd ik nu alweer 1 1/2 jaar op een in Brugge aangekochte R850RT. En ik moet zeggen ook niet verkeert, alhoewel bij het zien van een landweggetje het toch nog wel kriebelt. Maar ja, je wordt wat ouder hè. De RT aangeschaft via het internet van een juwelier/ klokkenmaker stond te wachten in een verwarmde garage onder noppenfolie en deken. ( hoe lekker kan je het hebben als motor). Eenmaal onder deze bescherming vandaan probeerde ik onvolkomenheden te ontdekken. Nul komma nul was het resultaat. Zelfs regen was hem vreemd. En nu komt het, deze RT is uit 2005 met 13.300 km op de teller. Dus de koop was gauw gesloten. Dus mijn aanwinst op trailer en via de Zeeland tunnel richting randstad. Afspraak met de R.D.W. was snel gemaakt en na 14 dagen kon ik mijn nieuwe kenteken monteren, en dus ook lekker gaan brommeren. Super, hoe deze RT mij beviel. Weliswaar 150 kg zwaarder dan mijn Dakar, maar dat went snel. Wel heb ik stuurverhogers geplaatst, dit om de polsen wat meer rust te geven. Nu ik zelf alweer 40.000 km achter de banden het weggereden zonder AU, ben ik nog steeds tevreden. Wel 2x pech met de achterband. 2x een grote parker. Gelukkig op een gunstige plaats, zodat een paraplu plaatsen geen probleem was. En oja ik ben lid van de H.T.M.V. waar ik regelmatig tourtjes voor rijdt als tour leider. En ook niet onbelangrijk, schenk ik de versnaperingen in,,,,in ons club huis. Zo mensen meer??????? Ik zou het niet weten. Hou het zwart onder zodat we elkaar eens kunnen ontmoeten.
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Aangenaam

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Henk,

Welkom op het RT-forum en bedank voor je smeuïge introductie.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Franky
Type: R1150RT
Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Ongelezen bericht door Franky »

Welkom Henk, veel plezier en veilige kilometers gewenst ;)
Grts Franky
newtownetto
Type: R1150RT
Bijz: Titansilber metalic, 2004
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Nieuwstadt

Ongelezen bericht door newtownetto »

Welkom Henk en veel veilige en aangename BMW-kilometers gewenst.

Groeten,
Etto

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”