Nedplex 68 cm Flip up
Moderator: RT_Patrick
- Eric r1200rt
- Type: R1200RT
- Bijz: Esa, c.c., zadelverw., Senna SMH5, zumo 660
- Land: Nl
- Woonplaats of omgeving: Limburg
Nedplex 68 cm Flip up
Ter info,
Ik heb sinds een kleine week mijn standaard ruit vervangen door een Nedplex, verbazingwekkend positief resultaat; geen turbulentie meer rondom m'n hoofd, en ik hoor de mooie boxer nu veel meer. Ik ben 1,87 mtr, heb het zadel in de hoogste stand (orginele zadel, nog wel ...).
Groet
Eric.
Ik heb sinds een kleine week mijn standaard ruit vervangen door een Nedplex, verbazingwekkend positief resultaat; geen turbulentie meer rondom m'n hoofd, en ik hoor de mooie boxer nu veel meer. Ik ben 1,87 mtr, heb het zadel in de hoogste stand (orginele zadel, nog wel ...).
Groet
Eric.
4 wheels move the body, 2 wheels move the soul
Re: Nedplex 68 cm Flip up
Mooi dat het blijkbaar een oplossing biedt!
Is het deze, toevallig?
http://www.nedplex.fr/bulle-haute-r1200 ... 00RT68.cfm
Hoe zit het met het flip-up gedeelte, geeft het een overkomelijke optische vertekening of valt het reuze mee?
Is het deze, toevallig?
http://www.nedplex.fr/bulle-haute-r1200 ... 00RT68.cfm
Hoe zit het met het flip-up gedeelte, geeft het een overkomelijke optische vertekening of valt het reuze mee?
Ik heb zelf de grootste Nedplex met flipup en ik vind het een zegening. Ben zelf 1.92 en zadel ook op hoogste stand. Kan er nog net over kijken en dan heb ik geen last van turbulentie. 160km/h over autobahn en gewoon stil op de motor, heerlijk.
De vertekening van de flipup valt heel erg mee, aan het begin zie je het/let je erop, maar na enkele keren rijden valt het niet meer op en heb je er geen last van.
Ik heb het donkere/grijze scherm, staat ook nog eens erg chique...
De vertekening van de flipup valt heel erg mee, aan het begin zie je het/let je erop, maar na enkele keren rijden valt het niet meer op en heb je er geen last van.
Ik heb het donkere/grijze scherm, staat ook nog eens erg chique...
- Eric r1200rt
- Type: R1200RT
- Bijz: Esa, c.c., zadelverw., Senna SMH5, zumo 660
- Land: Nl
- Woonplaats of omgeving: Limburg
Hoi Rob,
Ja, het is die (meen ik, ik heb 'm tweedehands via kapaza, maar lijkt identiek). Zoals door Peter ook al aangegeven, vertekening valt mee, ik zet 'm bovendien zo dat ik er altijd overheen kijk. Dan heb je er hooguit nog een klein beetje last van als je een korte bocht draait en echt opzij kijkt.
Ben alleen benieuwd of er in de zomer genoeg wind is om mijn doorwaaijas door te waaien (want zelfs in de laagste stand is er al heel veel bescherming) ...
Groet,
Eric.
Ja, het is die (meen ik, ik heb 'm tweedehands via kapaza, maar lijkt identiek). Zoals door Peter ook al aangegeven, vertekening valt mee, ik zet 'm bovendien zo dat ik er altijd overheen kijk. Dan heb je er hooguit nog een klein beetje last van als je een korte bocht draait en echt opzij kijkt.
Ben alleen benieuwd of er in de zomer genoeg wind is om mijn doorwaaijas door te waaien (want zelfs in de laagste stand is er al heel veel bescherming) ...
Groet,
Eric.
4 wheels move the body, 2 wheels move the soul
Dank jullie wel
, dan ga ik die ruit zeker ook eens uitproberen.

- Wolfs RT
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R1200GSA-LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: 't Gooi
Ik heb deze ruit ook. Is echt fantastisch!
@Rob, je mag mijn ruit wel eens proberen hoor. Even op jouw motor zetten en rijden maar.
@Rob, je mag mijn ruit wel eens proberen hoor. Even op jouw motor zetten en rijden maar.
Now:
BMW R1200GSA-LC '15
Before:
BMW R1200RT '10 (DOHC)
BMW R1200RT '05
Honda XL1000V (Varadero) '99
Honda VT700 (Shadow) '86
BMW R1200GSA-LC '15
Before:
BMW R1200RT '10 (DOHC)
BMW R1200RT '05
Honda XL1000V (Varadero) '99
Honda VT700 (Shadow) '86
@ Wolfs RT;
Dank je wel voor het aanbod, dat waardeer ik bijzonder!
Maar ik heb volgens mij diezelfde ruit ook nog steeds liggen maar nooit geprobeerd (behalve ooit een keer in den beginnen gemonteerd, zie mijn foto's in het stuurspiegel-draadje) omdat ik (puur gevoelsmatig) met die flipup nogal zat te worstelen of dat mij ging bekoren. Of niet. (ik weet het, ik ben niet snel tevreden.
)
Ik heb een ruit- en carbon-fetisj, you know. :shock: :lol:
Dus vele ruiten liggen maar vooralsnog nooit het comfort terug gevonden zoals met de VStream op de 1100RT.
Desalniettemin ben ik altijd reuze geïnteresseerd in de ervaringen van anderen, natuurlijk.
Dank je wel voor het aanbod, dat waardeer ik bijzonder!

Maar ik heb volgens mij diezelfde ruit ook nog steeds liggen maar nooit geprobeerd (behalve ooit een keer in den beginnen gemonteerd, zie mijn foto's in het stuurspiegel-draadje) omdat ik (puur gevoelsmatig) met die flipup nogal zat te worstelen of dat mij ging bekoren. Of niet. (ik weet het, ik ben niet snel tevreden.

Ik heb een ruit- en carbon-fetisj, you know. :shock: :lol:
Dus vele ruiten liggen maar vooralsnog nooit het comfort terug gevonden zoals met de VStream op de 1100RT.
Desalniettemin ben ik altijd reuze geïnteresseerd in de ervaringen van anderen, natuurlijk.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 20 Reacties
- 7957 Weergaves
-
Laatste bericht door Wolfs RT