NIEUW in dit forum

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

hans van delft
Type: Ik ben van plan om een BMW....RT te kopen
Land: Nerderland
Woonplaats of omgeving: Vlijmen

NIEUW in dit forum

Ongelezen bericht door hans van delft »

Hoi beste motorrijd(st)ers,

Mijn naam is Hans en woon in de buurt van Den Bosch. Sinds een ongeveer 5 jaar ben ik aan het motorrijden. Dit voornamelijk omdat ik vanaf een bepaald moment bijna dagelijks in de file stond. (Ik vind het ook gewoon hartstikke leuk, anders was ik er natuurlijk nooit aan begonnen). Daar had snel schoon genoeg van. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb alsnog het besluit genomen te gaan lessen. In een maand of drie (september - december 2008) heb ik de benodigde papieren gehaald en een motor gekocht.
Ik ben van plan om een r1200rt te gaan kopen. A.s. woensdag wordt ie gekeurd. Ben benieuwd hoe dat afloopt.
Een groot nadeel is dat er geen topkoffer op zit......dus als je nog iemand weet die er 1 heeft liggen...graag een seintje via hvdelft@planet.nl.

gr.
Hans
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: NIEUW in dit forum

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Hans,
Welkom hier op het mooie RT forum
Vingers crossed dat de 1200 goed wordt bevonden. Daar kun je wel een heel fijne motor aan hebben. We zijn benieuwd naar je bevindingen!
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Franky
Type: R1150RT
Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Re: NIEUW in dit forum

Ongelezen bericht door Franky »

Welkom Hans, alvast veel succes en veilige kilometers met je RT _004
Grts Franky

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”