GEWEEST: 27 Oktober 2013 - TechDag

Archief van evenementen in het verleden. Posten niet mogelijk.

Moderator: RT_Patrick

Baird
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

GEWEEST: 27 Oktober 2013 - TechDag

Ongelezen bericht door Baird »

Op veler verzoek kwam er weer Techdag, dit keer op:

Zondag 27 Oktober 2013 in het Limburgse Nieuw-Bergen bij Peter Swarts (Vioma)
[/size]
[media]lXic0IqUPFA[/media]
Opzet:
We gaan terug naar onze oorspronkelijke opzet waar we ooit mee begonnen zijn, n.l. de nodige koudwatervrees wegnemen door aan de motoren wat zaken te gaan uitvoeren die aan de basis staan van het kleinere, reguliere onderhoud, ongeveer de kleine 10k beurt dus. Dat houdt in dat de tupperware er af gaat, kleppen stellen en synchroniseren, motorolie en oliefilter vervangen. Mogelijk laten we nog zien hoe de remblokken gecontroleerd kunnen worden en wat je kunt zien aan een bougie.

Het zal dus voorkomen dat als we met kleppen stellen bezig zijn een ander lid ook de kleppen van jouw motor zal stellen zodat een ieder wat feeling zal krijgen, terwijl jij weer iets aan de motor van een ander doet. Het is te veel gevraagd is om bij alle motoren de kleppen te stellen, te synchroniseren etc. Laten we het goed doen i.p.v. veel. Je moet wel een beetje handig zijn, als je echt 2 linker handen hebt dan gaat het ook vandaag niet lukken maar kun je wel mee kijken!!

Uiteraard is het zo dat Peter Swarts, Peter Meijer en ik, en hopelijk andere onderlegden, uitleg zullen geven en een oogje in het zeil houden zodat je in ieder geval weer met een goed rijdende motor naar huis gaat.
De aanwezige praktische en theoretische kennis is tot en met de 1150 serie, als huiswerk wordt er wel gestudeerd op de 1200, houdt daar dus rekening mee. De items tupperware en synchroniseren bij de 1200 zijn anders. Mocht iemand daar wel praktische ervaring in hebben is dat welkom.

In de werkplaats is ruimte voor 6 - 8 motoren waaraan gewerkt kan worden, kleine klusjes kunnen buiten gebeuren als het weer meezit. D.w.z. dat er geen 25 motoren binnen kunnen staan waar van alles aan gebeurd, ook de begeleidings capaciteit is uiteraard beperkt.

Even heel formeel:
Door mee te doen op deze dag vrijwaar je mij, beide Peters en de andere deelnemers van elke aansprakelijkheid in de breedste zin van het woord voor zaken die mogelijk verband zouden kunnen houden met werkzaamheden die op of rond de betreffende TechDag uitgevoerd zijn.
In gewoon Nederlands: Alle werkzaamheden aan je motor gebeuren op je eigen verantwoording.
We zijn geen bedrijf en doen het omdat we het leuk vind om kennis en ervaring te delen met anderen die daar behoefte aan hebben.

Wat belangrijk is:
Als er iets aan jouw motor gaan gebeuren neem dan zelf de juiste spullen mee: olie, bougies, filters, pakkingen, etc.

Mocht je behoefte hebben aan nieuwe banden dan is dat te regelen, neem daarvoor rechtstreeks contact op met Vioma zodat die spullen op de TechDag klaar liggen.

Aanmelden:
Degenen die reeds aangegeven hebben interesse te hebben voor een komende TechDag hebben een streepje voor bij de aanmelding maar zullen wel even moeten bevestigen dat ze ook daadwerkelijk komen op de genoemde datum.

Kosten:
Het deelnemen aan de TechDag is gratis voor leden van het BMW RT Forum, mocht je je daarentegen niet kunnen beheersen dan staat er een potje voor giften die aan een nader te bepalen, RT Forum gerelateerd, doel geschonken zullen worden.

Algemeen:
Het geheel uiteraard onder voorbehoud van sneeuw, ijzel en ander serieus ongemak.

Het meenemen van taart, vlaai of andere versnaperingen is zeker niet verboden _005

Eventuele zwaantjes om er te komen spreken we nog wel af. Verdere mededelingen komen in dit bericht te staan.

Upcoming: Zwaantje Breda naar Nieuw-Bergen

Laat in dit onderwerp even je forumnaam achter als je deel wilt nemen.

Update 16-10-2013:
Hieronder een lijstje met wat nu bekend is wie er komen en wat zij komen doen, er zijn nog een paar personen waarvan dit niet duidelijk is.
Graag willen we van hen weten wat er gaat gebeuren zodat we ons daar op kunnen voorbereiden.
Verder van iedereen die op de lijst staat een bevestiging dat je daadwerkelijk komt.

01 - Wullum R1150RT : kleppen stellen/banden?/klepdeksel
02 - Ronald K R1100RT : beurt + CO + remvloeistof
09 - eliaslecomte R1150RT : kleppen stellen + pakkingen
11 - jan lwn R1100RT : kleine beurt
05 - strik (ovb) R1100RT : Kijken
06 - WernerN (ovb) R1200RT : Kijken
12 - Rob55 R1150RT : Kijken/assist
13 - Scorpion684 R1100RT : Kijken
07 - RTeetje R1200RT : Onbekend
08 - Dingelbert R1200RT : Onbekend
10 - Kawasuki R1150RT : Onbekend
04 - bmwalter R1200RT Cancelled
Franky R1150RT : Onbekend

Opletten: Zoals eerder vermeld:
Iedereen die onderhoud wil doen aan zijn motor zorgt zelf voor olie, bougies, filter etc. (voor de R1150 olie 15W-50, de andere onderdelen weet de dealeRT of algemene motorzaak precies voor je te pakken). Het meest voor de hand liggend gereedschap is aanwezig maar het wordt zeer aangeraden om zelf voelermaatjes mee te nemen, verkrijgbaar bij de meeste autogereedschapwinkels. Voor onze RT's hebben we 0,15 mm nodig en 0,30 mm. Als je verder een ringsleuteltje 8mm en een setje imbussleuteltjes (aanwezig in je boordgereedschap?) mee neemt kunnen we lekker aan de gang.
Banden kunnen door Peter Swarts besteld worden.

Deelnemers krijgen via een pb het adres waar de TechDag gehouden wordt.

Zwaantje naar Nieuw-Bergen:
Peter Meijer heeft een zwaantje gemaakt vanuit het zuiden/midden van het land. Graag willen we weten of er leden gebruik van dit zwaantje maken en waar zij opstappen (als er niemand opstapt slaan we deze punten over en rijden uiteraard direct door)

De opstapplaatsen zijn de volgenden.
8:00 BP station A59 voor Oosterhout.
8:15 McD Waalwijk
8:50 Shellstation A59 Nulland, voor Oss
10:00 Aankomst bij Vioma.
Bijlagen
Route naar TechDag 2013.zip
(20.67 KiB) 11 keer gedownload
Laatst gewijzigd door Baird op 16 okt 2013, 18:12, 5 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke motorgroet
BeRT

R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
Wullum
Type: R1250RT
Bijz: Elegance in Manhattan Grün Metallic
Land: DE
Woonplaats of omgeving: Lkr. HN

Re: 27 Oktober 2013 - TechDag

Ongelezen bericht door Wullum »

Bert, wederom leuk, ik meld mij alvast "tentative" aan... Nog wel ff in de planning zien te friemelen.

- Klepdeksel vervangen (kan ik gelijk de kleppen nakijken!)
- misschien banden verwisselen (heb nu een bijna vierkante Bridgestone achter en een iets minder vierkante Pirelli vóór) maar moet nog beslissen wat ik er op wil hebben.

Wellicht wil mijn Lief meekomen, zij wil van haar technische koudwatervrees af, maar denkt dat sleutelen aan een -1150- niet helpt bij het uit elkaar halen van haar eigen Y*m*h* V*r*g*...
Wel is in dat geval vlaai verzekerd Big RT Smile
Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
WernerB
Type: R1200RT
Bijz: Midland BT next/TomTom 550
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tholen

Ongelezen bericht door WernerB »

Hallo Bert,
Hoewel ik waarschijnlijk grotendeels verantwoordelijk ben voor het idee om een Techdag te houden, naar aanleiding van mijn verzoek, moet ik helaas hoogstwaarschijnlijk verstek laten gaan. _002 _001 ik had je hierover reeds geïnformeerd. Zoals het er nu naar uit ziet, zitten we dan een lang weekend in Engeland op bezoek bij Engelse vrienden. Da's overigens wel heel gezellig! Mocht dat om de een of andere reden niet doorgaan, dan kom ik naar de Techdag. Het lijkt me buitengewoon nuttig en leerzaam.
Voor alle duidelijkheid, Rob55 komt vanuit Grave naar Tholen om mij privé-les te geven in kleppenstellen en synchroniseren! _004
Als ik op de Techdag erbij zou zijn, kan ik het geleerde in praktijk brengen bij collega-RTers.

Have a nice BMW-day!
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB

.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)
Afbeelding
vioma

Ongelezen bericht door vioma »

Wullum schreef:Bert, wederom leuk, ik meld mij alvast "tentative" aan... Nog wel ff in de planning zien te friemelen.

- Klepdeksel vervangen (kan ik gelijk de kleppen nakijken!)
- misschien banden verwisselen (heb nu een bijna vierkante Bridgestone achter en een iets minder vierkante Pirelli vóór) maar moet nog beslissen wat ik er op wil hebben.

Wellicht wil mijn Lief meekomen, zij wil van haar technische koudwatervrees af, maar denkt dat sleutelen aan een -1150- niet helpt bij het uit elkaar halen van haar eigen Y*m*h* V*r*g*...
Wel is in dat geval vlaai verzekerd Big RT Smile

Laat ze maar meekomen ! (Als het in Bert z, n planning past) Yamaha is mijn specialiteit :!:
Groet Peter
Ronald K
Type: R1100RT
Bijz: Zumo 350,
Xenon,
Laseruitlaat,
Corbin seat
Woonplaats of omgeving: Spijkenisse

Ongelezen bericht door Ronald K »

Ik ben zeker van plan om te komen. Ik heb al eens mijn kleppen gesteld en gesynchroniseerd, maar denk dat het voor verbetering vatbaar is.
Verder is mijn motor dan ook wel weer toe aan nieuwe olie en een filter, wat overigens al klaar staat.
Ook zou ik hem wat beter afgesteld willen hebben dus hoop stiekem dat ook afstelling en een CO meting tot de mogelijkheden behoort.
Hij loopt 1 op 16 á 17 en ik vind dat toch wat tegenvallen.
Ik kom uit de regio Rotterdam (Spijkenisse) dus sluit graag aan in het zwaantje ter hoogte van Breda of eerder al als er meer regiorijders zijn.

Zou wel raar zijn als ik Limburgse vlaai meeneem naar Limburg :D dus ik ga nog even verzinnen wat ik kan meenemen.

Ik ben er dus onder voorbehoud van echt hondenweer.

Is het handig als ik eigen gereedschap meeneem want uitgezonderd voelers voor het kleppen stellen heb ik alles waaronder ook een carbtune.
Die voelers moet ik ook maar eens gaan halen trouwens.

In principe tot de 27e.

Ronald
BMW R1100RT - Honda VFR750 - Honda CX500 - Kawasaki GTR1000 - BMW R1100RT
Beemer-Tycoons
2023
2023
Type: Ik heb een andere motor
Bijz: Kawasaki GTR1400, V-Stream scherm ,Hypro vering.
Woonplaats of omgeving: Dordrecht

Ongelezen bericht door Beemer-Tycoons »

Er komt vast wel een zwaantje vanaf Breda daar zorgt Baird waarschijnlijk wel voor maar ga beslist je motor niet even lekker wassen en poetsen voor deze rit want als ik nog terug denk aan de rit van vorig jaar dan moet ik nog de blubber achter mijn oren en mijn Beemer weg wassen. Hahahahahaha :lol: Grapje Baird.
Ik wil ook wel een leuke route van Breda naar Nieuw-Bergen maken maar kan helaas ook niet garanderen dat de motoren niet vies zullen worden vanwege smerige wegen in dit jaar getijde :idea:
[groet] Peter
Laatst gewijzigd door Beemer-Tycoons op 11 sep 2013, 08:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Meer dan 45 Jaar Motor historie :Suzuki 250, Suzuki 750GT, Kawasaki Z900, Kawasaki Z1000, Suzuki 750GT, Honda 350 4cil, Kawasaki 450 2cil, Kawasaki Z550, Kawasaki Z1000ST, Kawasaki 1000GTR, Bmw R1100RT, BMW R1150RT, Kawasaki GTR1400
Afbeelding
vioma

@ Ronald k , co meter is aanwezig
bmwalter
Bijz: Toch maar overgestapt op een Harley...
Land: nl
Woonplaats of omgeving: nijmegen

Ongelezen bericht door bmwalter »

Meldt mij graag aan (onder voorbehoud omdat nog zo ver weg is). Komt er nog een intekenlijst of zo?
Tomos 4L,Zundap KS 50, Matchless 350, Jawa California, R69S, R60-7, Yamaha 920, Yamaha 920 Virago, R100RT, R1100RT, R1150RT, R1200RT, Harley Davidson Road King.
strik
Woonplaats of omgeving: Zwolle

Ongelezen bericht door strik »

Lijkt mij erg interessant. Niet om direct zelf te gaan sleutelen maar wel om kennis op te doen.
Deelname blijft wel even afhankelijk van ontwikkelingen in de agenda. _004
Omdat beelden meer zeggen dan 1000 woorden. https://www.3xfilm.nl/motorcrossfilm-laten-maken
WernerB
Bijz: Midland BT next/TomTom 550
Woonplaats of omgeving: Tholen

Ongelezen bericht door WernerB »

Vandaag is Rob55 helemaal uit Grave afgereisd naar Tholen om me aan zijn professionele hand mee te nemen in de geheimen van het kleppenstellen en synchroniseren.
Na Robs beloofde Haarlemmer kruidcake, kwamen de van mijn kant beloofde Zeeuwse Bolussen en Bergse worstenbroodjes op tafel. Na de koffie en reeds genoemde lekkernijen, werd de blik gericht op de techniek. En Rob gaf me een paar uur achter elkaar adviezen/goede raad en tips! En ....ik moest alles inderdaad zelf doen.
Dus is dit bedankje op zijn plaats: Dank je wel Rob! _004 _004
En van die wijn zul je best genieten! Daar ben ik zeker van!

En nou maar kijken of ik ook bij de Techdag kan zijn! Hoop een beetje stilletjes van wel......

Have a nice BMW-day!
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB

.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)
Afbeelding
Ronald K
Xenon,
Laseruitlaat,
Corbin seat

Misschien nog een tip voor onderwerpen op deze TechDag:
Het vervangen van de remvloeistof.
Ik doe eigenlijk het meeste aan deze fiets wel zelf, maar durf nog niet echt met het remsysteem aan de gang te gaan.

[groet]

Ronald
RTeetje

Ongelezen bericht door RTeetje »

Lijkt mij leuk. Bijna naast de deur. Maar als ik zo lees is de garage bijna vol of niet. Kan wel wat vlaai meenemen onder de snelbinders.
Laatst gewijzigd door RTeetje op 13 sep 2013, 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Dingelbert
Bijz: Full options, Rapid Bike Kit, Laser uitlaat
Woonplaats of omgeving: Horst

Ongelezen bericht door Dingelbert »

Zou me ook graag aan willen melden. Is er nog ruimte?
Peter
eliaslecomte
Type: R1150RT
Land: Belgium
Woonplaats of omgeving: Brugge

Ongelezen bericht door eliaslecomte »

Ik zou ook graag leren mijn kleppen te synchroniseren!
Ton1959
Bijz: R80
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Ongelezen bericht door Ton1959 »

eliaslecomte schreef:Ik zou ook graag leren mijn kleppen te synchroniseren!

Ik weet niet of je dat wel wil. Als alles tegelijk open gaat is het niet goed Big RT Smile
eliaslecomte

Ton1959 schreef:
eliaslecomte schreef:Ik zou ook graag leren mijn kleppen te synchroniseren!
Ik weet niet of je dat wel wil. Als alles tegelijk open gaat is het niet goed Big RT Smile
Dan heb ik eindelijk een 2takt hé ;-). Alles open tegelijkertijd!
Kawasuki
Land: ned
Woonplaats of omgeving: Roermond

Ongelezen bericht door Kawasuki »

Hallo

ik zal er zijn ovb.
27 okt is nog ver weg.

gr Thijs Henckens
jan lwn

Ongelezen bericht door jan lwn »

Hallo Bert,
Wat een goed plan om deze technodag te organiseren. Zeker voor mijn koudwatervrees die ik heb voor mijn 1100RT. Zelf heb ik er nog nooit aan gesleuteld. Zelfs de tupperware is er door mij nog nooit afgehaald. Wanneer ik zeker weet dat er ook naar mijn machine wordt gekeken, zullen er ook onderdelen besteld moeten worden. Hoe werkt dat?
Ik geef mij in ieder geval op voor deze dag.
Groeten van jan lwn
Baird
2024
2024

jan lwn schreef:Hallo Bert,
Wat een goed plan om deze technodag te organiseren. Zeker voor mijn koudwatervrees die ik heb voor mijn 1100RT. Zelf heb ik er nog nooit aan gesleuteld. Zelfs de tupperware is er door mij nog nooit afgehaald. Wanneer ik zeker weet dat er ook naar mijn machine wordt gekeken, zullen er ook onderdelen besteld moeten worden. Hoe werkt dat?
Ik geef mij in ieder geval op voor deze dag.
Groeten van jan lwn
Na de Forum Toer van zaterdag a.s. ga ik me op de de TechDag storten, ga dan eens kijken wie we allemaal hebben! In het begin bericht staat het een en ander over het aanschaffen van de onderhoudsbenodigdheden.
BeRT

R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx

ooit:
eliaslecomte

Ik gebruikte de laatste keer deze webshop: http://www.motorenwebshop.nl/r-serie/r1150/r1150rt
Oliefilters etc zijn van het merk 'Mahle'.

Zijn dit goeie prijzen, kennen jullie een betere shop? Of gaan jullie gewoon naar de bmw garage?
rob55
Bijz: 1200GS 2008 Blauw
Woonplaats of omgeving: Grave

Ongelezen bericht door rob55 »

Meldt me graag aan.
Alleen al om ervaringen te delen en om de personen achter de forumnamen te ontmoeten.
Ik kijk wel hoe druk het is, ik wil niet in de weg lopen. Mogelijk dat ik kan assisteren.
Grave - Nieuw-Bergen is een kort tourtje.

Rob(55)
Scorpion684

Ongelezen bericht door Scorpion684 »

Als er nog plek is wil ik me ook graag aanmelden.
Behoor eerder tot de "2 linker handen", dus zal het wel meer bij kijken houden.
Heb wel alles voor oliewissel e.d. in huis, dus ga het wel een keer alleen proberen, synchroniseren e.d. wil ik dus graag zien.
Bij slecht weer (als het toch doorgaat voor de mensen die dichtbij wonen) is er altijd nog de 4-wieler.

[groet] Ottokar -1100-
eliaslecomte

Om de kleppen te stellen, heb ik een nieuwe binnen of buiten pakking nodig?
Mijn motor heeft 71000 km en ik denk niet dat de kleppen gecontroleerd zijn op 50 en 60 000 (in bmw motor garage).

http://www.motorenwebshop.nl/r-serie/r1 ... nenpakking
en http://www.motorenwebshop.nl/r-serie/r1 ... tenpakking
vioma

Ik zou ze allebei vervangen
eliaslecomte

Ik heb 2 buitenpakkingen nodig, maar hoeveel binnenpakkingen?
bmwalter
Bijz: Toch maar overgestapt op een Harley...
Land: nl
Woonplaats of omgeving: nijmegen

Ongelezen bericht door bmwalter »

Ik moet mij (helaas) afmelden. Op 24 oktober wordt ik aan staar geholpen en durf het niet aan om dan na een paar dagen met een goed en een slecht oog op de motor te stappen. Ik wens iedereen toch een prettige dag toe.
Tomos 4L,Zundap KS 50, Matchless 350, Jawa California, R69S, R60-7, Yamaha 920, Yamaha 920 Virago, R100RT, R1100RT, R1150RT, R1200RT, Harley Davidson Road King.
rob55

Hallo Elias,

2 Buitenpakkingen en 2 Binnenpakkingen. ( voor de zekerheid. ) Beter mee verlegen als om verlegen _004
Normaal kan je ze een aantal keren hergebruiken. Zal je net zien dat ze lekken als je op de techdag klaar bent en naar huis wil.

Rob -1150-
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Woonplaats of omgeving: Amsterdam

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Bedankt voor je berichtje Walter en veel sterkte toegewenst . . . .
bmwalter schreef:Ik moet mij (helaas) afmelden. Op 24 oktober wordt ik aan staar geholpen en durf het niet aan om dan na een paar dagen met een goed en een slecht oog op de motor te stappen. Ik wens iedereen toch een prettige dag toe.
Jos WRSM
J vd B te V

Ongelezen bericht door J vd B te V »

bmwalter schreef:Ik moet mij (helaas) afmelden. Op 24 oktober wordt ik aan staar geholpen en durf het niet aan om dan na een paar dagen met een goed en een slecht oog op de motor te stappen. Ik wens iedereen toch een prettige dag toe.
Ik heb dat twee jaar geleden meegemaakt. Inderdaad verstandig om even niet te rijden. Succes met de operatie. Stelt echt niks voor.
Baird
2024
2024

Beginbericht weer aangepast: We willen graag feedback van diegenen waar we dat van vragen, per pb naar mij.
BeRT

R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx

ooit:
Wullum
Type: R1250RT
Bijz: Elegance in Manhattan Grün Metallic
Land: DE
Woonplaats of omgeving: Lkr. HN

Ongelezen bericht door Wullum »

Oia Moet helaas afmelden (net als vorig jaar, wederom _003 ).
Dat weekend is wintertijd weekend en een paar klanten moeten worden geholpen met server onderhoud... Waarom sluiten klanten eigenlijk een SLA af? Oh ja, omdat ze het niet zelf willen doen... Kost me verdorie 2 privéafspraken (TechDag is er 1 van).
Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
Baird
2024
2024

Wullum schreef:Oia Moet helaas afmelden (net als vorig jaar, wederom _003 ).
Dat weekend is wintertijd weekend en een paar klanten moeten worden geholpen met server onderhoud... Waarom sluiten klanten eigenlijk een SLA af? Oh ja, omdat ze het niet zelf willen doen... Kost me verdorie 2 privéafspraken (TechDag is er 1 van).
Da's jammer voor jou en voor ons: je aanwezigheid, je vriendin die aan haar Yamaha kon werken met Vioma en natuurlijk de vlaaien! Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen! ( Dat SLA -gedoe met servertijden ken ik ook nog uit een ver verleden, komt altijd slecht uit _002 )
BeRT

R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx

ooit:
minko
Bijz: 2002 zilver, kofferset, Nedplex 50 cm tomtom 710
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: roosendaal

Ongelezen bericht door minko »

Hallo forumleden

Ik kom ook graag als mijn motr weer loopt dan.
Ik kijk graag alleen mee.
Ik heb het laatst allemaal zelf gedaan.
Maar ik zie graag wat makkelijker of beter kan

Gr. minko
Baird
2024
2024

Iedereen die zich aangemeld heeft om te komen (leren)sleutelen of kijken heeft inmiddels een pb gehad met de adresgegevens. Heb ik je gemist _001 ? Laat het me even weten via een pb.
BeRT

R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx

ooit:
rienuitborcity

Ongelezen bericht door rienuitborcity »

Als nieuw (lid en berijder) van en R had ik graag willen komen echter die dag heeft ook de K-lubZuid (vanwege mijn vorige motor ben ik daar ook lid) een sleuteldag en okim daar is expertise aangaande de R. Veel sleutelplezier gewenst. Rien _004
Kawasuki
Land: ned
Woonplaats of omgeving: Roermond

Ongelezen bericht door Kawasuki »

Hallo Baird

ik kan jammer genoeg niet aanwezig zijn op de tech dag

gr Thijs Henckens (kawasuki)
vioma

Ik heb een verzoekje aan de sleutelaars , aangezien mijn oude onderbroeken en hemden bijna op zijn zou ik het op prijs stellen als jullie voor je zelf een paar poetslappen zou willen meebrengen _004
Groet Peter
Dingelbert

vioma schreef:Ik heb een verzoekje aan de sleutelaars , aangezien mijn oude onderbroeken en hemden bijna op zijn zou ik het op prijs stellen als jullie voor je zelf een paar poetslappen zou willen meebrengen _004
Groet Peter
Nog voorkeur voor een bepaalde maat of kleur? Big RT Smile
Peter
Baird
2024
2024

Dingelbert schreef:
vioma schreef:Ik heb een verzoekje aan de sleutelaars , aangezien mijn oude onderbroeken en hemden bijna op zijn zou ik het op prijs stellen als jullie voor je zelf een paar poetslappen zou willen meebrengen _004
Groet Peter
Peter
.......... gewassen en droog is genoeg ................
Big RT Smile
BeRT

R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx

ooit:
vioma

Peter
Maakt mij niets uit , het is voor jullie handen enz ... :D
Ronald K
Xenon,
Laseruitlaat,
Corbin seat

Ik heb de zomerkleding opgeruimd dus zal deze meenemen om te gebruiken als poetslappen.
Vergeten jullie niet dat de klok een uur terug gaat van zaterdag op zondag.
Ik heb er zin an, nu hopen dat de weergoden zich gedragen en ons niet van de motor zullen blazen.
[groet]
Tot zondag
Ronald K
Ronald K
Xenon,
Laseruitlaat,
Corbin seat

Big RT Smile
Vandaag genoten op de tech-dag in het mooie Limburg.
Peter Swarts, Peter Meijer en Bert geweldig bedankt voor de wijze lessen en het ter beschikking stellen van de mooie werkplaats.
Ik ben weer een stuk wijzer geworden op deze dag.
Het was het meer dan waard om het toch wel winderige weer te trotseren.

Wat mij betreft was het zeker voor herhaling vatbaar.

[groet]

Ronald K
Scorpion684

Ongelezen bericht door Scorpion684 »

Dit was mijn eerste kennis making met een RT-dag.
Heerlijke dag gehad en veel geleerd.
Veel kennis aanwezig en zeer goede uitleg, op een mooie lokatie.
Leuke rit ernaartoe (wel regen en wind maar dat kon de pret niet drukken), via de duitse kant.
Gezellige groep. We (maatje met de K1200LT) hebben het erg naar onze zin gehad en heb mijn remblokken achter nog snel vernieuwd.
Zal er alles aan doen om de volgende Tech.dag weer aanwezig te zijn _004

Bedankt aan de heren van de organisatie: was perfect !!!

[groet] Ottokar -1100-

Big RT Smile
RTeetje

Ongelezen bericht door RTeetje »

_004 Heren
Fantastisch zo een dag. Bedankt voor het organiseren van zo een dag en natuurlijk ook bedankt aan diegene waarbij wij mee mochten kijken om de fijne kneepjes te leren. Kleppen stellen zal nu wel lukken. ( hoop ik)
Pieter
strik

Peter, Peter en Bert, ontzettend bedankt voor het organiseren voor zo'n gave dag.

Veel duidelijk geworden leuke mensen ontmoet en dat op een mooie landelijke lokatie.
Iedere BMW liefhebber zou deze dag moeten meemaken. Niet alleen om kennis van zijn machine op te doen maar ook vanwege de heerlijke kruimelvlaai.

Nogmaals bedankt! _004
Omdat beelden meer zeggen dan 1000 woorden. https://www.3xfilm.nl/motorcrossfilm-laten-maken
rob55

Ik heb een paar foto's gemaakt en die wil ik graag delen.

http://members.home.nl/lansdaal/Techdag/

Rob -1150-
vioma

Mooie foto's Rob _004
Het was een leuke en geslaagde dag.
Ik heb wel een schaar in m, n kist die er eerst niet was _001
Vanmorgen ontbeten met vlaai die over was _005
Iedereen bedankt voor de gezelligheid .
Groet
Peter
Dingelbert

Sluit me graag aan bij de complimenten. Was een prima dag.
Het ontbijt was je gegund Peter!

Peter
eliaslecomte

Re: GEWEEST: 27 Oktober 2013 - TechDag

Ook ik wil iedereen bedanken! Ontzettend veel bijgeleerd! Top dag, ik zou zeker ook terug komen!

De motor draait énorm goed! Hij was precies 100 km lichter in het naar huis rijden!
1380406_10201887054033411_136729256_n.jpg
1395399_10201887048233266_1199940163_n.jpg
strik

Re: GEWEEST: 27 Oktober 2013 - TechDag

Kort video verslag van de TechDag 2013. Veel kijkplezier.
Groet Hans
[media]lXic0IqUPFA[/media]
Laatst gewijzigd door strik op 29 okt 2013, 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Terug naar “GEWEEST . . . .”