it is I ...... Det

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Det
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: op dit moment even motorloos; hoop niet te lang 🤤
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Hellevoet

it is I ...... Det

Ongelezen bericht door Det »

Hallo allemaal.
Even voorstellen: ik ben Det.

Ik rijd eigenlijk al jaar en dag rond op een BMW. Heb diverse K's versleten (K100RS/2V, K100RS/4V, K1100RS en rijd sinds een kleine 3 jaar nu een K1200RS). Een jaar of elf geleden ook een vrijage :oops: met een R1100RT gehad; maar die heb ik door omstandigheden binnen een jaar weer moeten verkopen.

Daar de heren van de ontwerpafdeling van BMW het zo nodig vonden om de nadruk bij / vanaf de K12RS op het sportieve te leggen, is deze, voor mij dan, ongeschikt voor langere afstanden. Gevolg ..... ik gebruik de K enkel en alleen voor woon-werk verkeer. Gevolg ..... ik ben druk bezig om de K12RS binnen afzienbare tijd in te ruilen tegen een R1150RT :; .

Zodra die d'r is, zal ik dit forum vele malen afstruinen - echt helemaal geweldig.

Groet,
Det
Im tiefen Inneren weiß eigentlich ein jeder daß die BMW die einzig Wahre ist ...

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

JOS WRSM
Erelid
Erelid
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: it is I ...... Det

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hoi Det
Altijd goed om je dus even te orienteren op het RT forum, waar het vragen vrij staat.
Veel succes met je a.s. aankoop / inruil en laat ons horen wat het geworden is, he?

grtz
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Walter »

hoi Det,