Het was ontzettend warm, maar wat een mooie omgeving aldaar.
Zeer afwisselend landschap, glooiend maar ook grotere hoogte verschillen met de haarspeld bochtjes erbij.
Echter op dag 1 een km of dertig voor het hotel, had ik even een leermomentje. Stoppen op een schuin aflopend weggetje en ja
je voet op de gond willen zetten en geen grond voelen. En daar gingen we dan gewoon omgevallen.

En we rolden zo van de motor in het gras en de brandnetels.
En jongens en meiden, wat is die RT zwaar om weer overeind te zetten, pff, hoop toch dat dit een éénmalige aktie van ondergetekende was.
Wat een schade gelijk, spiegelglas stuk, plaat stuk van de voetsteunen, koffer eraf gevlogen en steun afgebroken, in gat in de koffer gebrand. Dus de familie heeft weer wat te doen. Gelukkig hebben we door kunnen rijden en middels een noodreparatie kon de koffer net blijven hangen(echt handig om tie-wraps bij je te hebben).
Het heeft het weekend gelukkig niet bedorven en hebben we toch kunnen genieten.
Maar wat een gekken rijden er toch ook rond om met zulke snelheden door bochten te knallen, ieder zijn ding hoor, maar om gewoon in te halen terwijl je niets kan zien.
Ook nog wat plaatsjes bekeken, zoals Linz en Nassau. Blijft toch leuk om al die huisjes en dergelijke te bekijken.
Wel een houten reet op de terug weg, ruim 600 km, maar het was wel weer de moeite waard. Helaas kan ik de routes niet plaatsen daar deze via Horizon motorreizen waren ontvangen. Dus Francois ik heb jou routes uiteindelijk niet gebruikt.
Nou dit was het verhaal in een notendop en zal hier even wat foto's onder plaatsen.
Hotel Nassauer Hof in Wissen.

In de garage, wel passen en meten.

Sfeer impressies.

Ja en dan de schade van ons rolpartijtje.