Jullie zullen het misschien niet gemerkt hebben, misschien ook wel, maar de laatste tijd heb ik mijn bijdragen op dit forum heel erg beperkt. De afgelopen twee jaar ben ik namelijk heel erg aan het twijfelen gegaan over het doorgaan met motorrijden en de kogel is eindelijk door de kerk: ik ga er mee stoppen.
De reden hiervoor is eigenlijk heel eenvoudig: ik vind het niet meer leuk... Dat zal aan de ene kant komen doordat de verkeersdrukte zodanig is toegenomen dat ik niet meer ontspannen kan rijden omdat ik me -voor mijn gevoel in ieder geval- veel te veel moet bezig houden met andere weggebruikers (ik schrijf bewust geen mede-). Aan de andere kant ontbreekt me gewoon de tijd om 'even' met de motor weg te gaan.
Op het forum staat mijn motor nu te koop. LEES HIER MEER >> (dat heeft overigens geen haast) en om toch nog de tijd door te komen (die er toch wel is hoor) zal ik me gaan toeleggen op mijn oude liefde: fotograferen.
Dan wil ik toch iedereen op dit forum bedanken voor alle prettige bijdragen en de geweldige respons op de RT Treffens. Dat is iets dat ik zeker zal missen.
In het bijzonder wil ik Jos en Jenny bedanken voor alles wat ze voor dit forum gedaan (en gelaten) hebben. De juiste mededeling staat op dit moment hier boven! Ik zal 'm hier even kopieren:

Dan natuurlijk Walter, Claudia en Tim. Ook aan jullie mijn dank, jullie weten waarom!
Verder nog mijn dank aan de organisatie van het treffen, zoals huidig samengesteld en voormalig samengesteld. Jullie zijn een bijzonder stel!
Het ga jullie allemaal goed en misschien zien jullie me nog eens terug. Ik sluit niets uit...
Groet,
Dave